Ja, ik heb er juist nu snel één nodig. Ik heb een bed besteld, maar die komt pas op 25 juni en ik heb vanaf volgende week maandag geen bed meer.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat denk je
maar ik heb serieus een soort van 140 matras te koop staanVanuit een bedbank, dus met een vouw in het midden en pas vanaf juli
als je hem nu reserveert geef ik je er een stoel bij
Ja godver ik moet hier wegquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik heb er juist nu snel één nodig. Ik heb een bed besteld, maar die komt pas op 25 juni en ik heb vanaf volgende week maandag geen bed meer.
Ik heb nog wel een stretcher voor jequote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik heb er juist nu snel één nodig. Ik heb een bed besteld, maar die komt pas op 25 juni en ik heb vanaf volgende week maandag geen bed meer.
Ai, daar heb je geen sterke positie kerel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja godver ik moet hier wegEn ik kan niets meenemen, dus alles is onderhandelbaar
ja hequote:
Nee gohquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ai, daar heb je geen sterke positie kerel.
No way. Ben al op marktplaats aan het kijken, maar in de buurt is niet veel. En om nou een hele nieuwe te kopen ...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op de bank slapen dan maar.
Of bij Bogie.
Nee, stretchers zijn kut.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een stretcher voor jeincl slaapzak dan
en als je hem komt halen heb je ook incl een meet met mij![]()
ja jc meldde het netquote:
waarheen?quote:
Die van mij ligt heel lekker hoorquote:
Jouw cumstain spullen kopenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee goh![]()
maarja de stort is dichtbij
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die van mij ligt heel lekker hoor
is al ingereden
ooohquote:
Geen Bogie voor een maand? Onacceptabel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:42 schreef Fok-it het volgende:
Fera ga gewoon maandje in Katwijk slapen? Gratis vis
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is al ingereden
Dude ...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is al ingereden
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw cumstain spullen kopen