uit het hoofdquote:
Ik zal voor je strijden, en ik weet zeker dat je ook zeer hoog op Typisch zijn lijstje terecht gaat komenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ik moet ook knap zijn.
Nou ja Paxje vindt mij knap, maar die is misschien weinig gewend in Stadskanaal.
goed zoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
uit het hoofd
niet kleiner dan 174
knap, knap is relatief
niet (te) dik
moet wat geld hebben
lief, zorgzaam dat soort zaken die je van te voren niet kunt weten
geen vlaming
moet kunnen koken (sowieso kunnen echte manenn koken)
20-23 jaar
moet het een FOK!er zijn?
Die is al bezet?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat Heloef de perfecte kandidaat is voor Sof haar nieuwe date.
ik heb nog wel een maatje of twee die wel eens een date kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
goed zo
neuh hoeft niet
wat ben je van plan dan
Ik ben blij met je hulp.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal voor je strijden, en ik weet zeker dat je ook zeer hoog op Typisch zijn lijstje terecht gaat komen
Je zal spoedig meer horen.
omgquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb nog wel een maatje of twee die wel eens een date kunnen gebruiken
Ja sorry ik wil ook wat te zeggen hebbenquote:
hoezo nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja doei niet zo vroeg in het selectieproces natuurlijk
Dan is gelijk alle concurrentie weg natuurlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja doei niet zo vroeg in het selectieproces natuurlijk
Sof luistert Q-music, daar gaat het al hopeloos foutquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat Heloef de perfecte kandidaat is voor Sof haar nieuwe date.
Je vergat deze nog. Geen dank.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom moest je dit er zo omslachtig inwrijven? Leuk hoor
[..]
Ik walg sowieso van heel dat geforrrrceerde sfeerrrrtje. Al (hoewel vele errrr laks mee zullen omgaan) heb je natuurrrrlijk al wel wat errrrvarrring met het orrrrganiseren/regelen van dingen in een 'hogerrrre' rank.
Toch zou ik er nog niet doodgevonden willen worrrden
Oef, maar dát wist ik niet!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sof luistert Q-music, daar gaat het al hopeloos fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |