Want dat sluit elkaar uit jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:43 schreef Flippiee het volgende:
Democratie ontbreekt, zo blijkt maar weer. Vriendjespolitiek.
Tussen den 18 en 22 is normaal, 22 tot 25 is dik en 25+ is morbide obesitasquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je even zoeken op internet en kijken wat die site zegt of je overgewicht hebt
Ik heb eigenlijk geen vrijgezelle vrienden die ik aan je zou kunnen koppelen, helaas.quote:
heb je al mijn punten???quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
ik ga er aan werken sof
ik denk niet dat ik vanavond wat ga doen dus dan moet ik wel een lijstje kunnen opstellen vanuit mijn FOK!kennissen kring
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:40 schreef supersof het volgende:
[..]
hallo jij gaat trouwenechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Vooral dat koken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik volg je echt niet?
[..]
SuperSof. Je voldoet aan werkelijk alle punten.
jaquote:
En anders deze man wel. Heb hem gisteren gemeet en positief beoordeeld, aangezien hoink nog niks van zich heeft laten horen bied ik GZ1000 aan.quote:
je scrollt maar gewoon terugquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:44 schreef xcachet het volgende:
typsich
wil je de sc even sluiten
ik moet even naar de wc en wil hier niks van missen
bvd
ik snap mensen die haten op vriendjespolitiek niet dat is goedquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Totaal niet. Zo serieus was ik ook weer niet, inso
en wat heb jij?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:44 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Tussen den 18 en 22 is normaal, 22 tot 25 is dik en 25+ is morbide obesitas
Jij bent een lopende checklistquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben gewoon boyfriendmaterial, kan je niet ontkennen
Hoezo is dat goed?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik snap mensen die haten op vriendjespolitiek niet dat is goed
ik zou ook me goons in goede positie zetten
Waarom moest je dit er zo omslachtig inwrijven? Leuk hoorquote:
Ik walg sowieso van heel dat geforrrrceerde sfeerrrrtje. Al (hoewel vele errrr laks mee zullen omgaan) heb je natuurrrrlijk al wel wat errrrvarrring met het orrrrganiseren/regelen van dingen in een 'hogerrrre' rank.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee wat een dispuut is, maar bij de verkeerde zitten is erg onhandig.![]()
Democratie ontbreekt, zo blijkt maar weer. Vriendjespolitiek.
[..]
Maar die heb jij niet, toch?
zeg dan niksquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen vrijgezelle vrienden die ik aan je zou kunnen koppelen, helaas.
ik wilde dat je er van zou leren en moest nadenkenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom moest je dit er zo omslachtig erin wrijven? Leuk hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |