When doves cry vond ik wel tof dat speelt ie niet zo vaak toch? En SOTT vond ik fantastisch!!quote:Op maandag 26 mei 2014 20:57 schreef happynjitram het volgende:
Geweldige avond! Was ik de enige die de sample versies van when doves cry en SOTT niks vond?
Ik ookquote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
When doves cry vond ik wel tof dat speelt ie niet zo vaak toch? En SOTT vond ik fantastisch!!
En What´s my name, damn, echt geweldig ook.
Dat er geen camera´s en telefoons in de lucht waren vond ik ook echt een verademing!
Ik heb wel heel snel 1 foto gemaakt op het eind![]()
[ afbeelding ]
Hmmm... 7 juni Wenen...quote:Op maandag 26 mei 2014 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Boh en nu doet ie nog Parijs erbij, en Berlijn, en zijn verjaardag in Wenen!
Mag ik je foto pikken voor op mijn FB?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ja, toch niet slecht voor plaatsen met beperkt zicht, dacht ik zo.
Al was ik wel stiekem jaloers op de mensen in de golden circle
Dat is wat anders dan zo'n tour op de voet volgen. Maar goed...quote:Op maandag 26 mei 2014 19:00 schreef oh-oh het volgende:
Meh, je mag toch wel verwachten dat er bij elk gerenomeerd blad wel iemand zit die een beetje kennis heeft van het werk van een artiest als Prince toch?
Als die er is/komt. ik zou graag weten waar via dm.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:45 schreef DS4 het volgende:
Is iemand al een opname tegengekomen van gisteren?
En ook het hebben van allerlei filmpjes van zijn optredens geeft je geen voldoening?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:34 schreef MidnightShow_ het volgende:
[knip]
Prince is weer lekker bezig met shows aankondigen zie ik.. ah zou hem graag weer willen zien.. maar ik heb hem al 10 x gezien ( in de 4 jaar dat ik zijn concerten bezoek). al krijg ik blijkbaar toch niet genoeg van.
Ditquote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:34 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
Als die er is/komt. ik zou graag weten waar via dm.dit wil ik wel graag terug luisteren..
What's my name, die staat op Chrystal Ballquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:48 schreef Turbomuis het volgende:
Weet iemand zo welk nummer dat was met die sample van sirenes? Kan het zo in de playlist niet terugvinden...
A, thanksquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
What's my name, die staat op Chrystal Ball
Waar het nummer een stuk minder op uit de verf komt dan live...quote:
Ik vond het altijd al een heel tof nummer dus live vond ik het, zoals bij al Prince's werk, nog toffer!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waar het nummer een stuk minder op uit de verf komt dan live...
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:24 schreef Days-Of-Wild het volgende:
GC was inderdaad erg fijn. Zo blij dat ik die toch heb genomen. Was het verlies van 20 euri's op de tribunekaart meer dan waard.
Wat krijg je voor dat geld in Berlijn dan? Komt ie bij je op schoot zitten?
Ik heb 'm ook op m'n facebook gezet. Zonder te vragenquote:
Yayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |