Waarom altijd dat puristische gedoe? Dit wordt de eerste keer dat ik naar een concert ga. Bij Justin Timberlake mocht ook niet gefotografeerd worden, maar deed iedereen het wel en was het niet echt een probleem. Vandaar de vraag.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:30 schreef Mandéra het volgende:
Bij Prince mag je toch nooit filmen of foto's maken? Lekkere fans die dat allemaal weten (not).
Sowieso komt er toch wel een bootleg van de show dus audio heb je later toch wel.
Ik heb 105 Rij 8 stoel 171 in de aanbieding.quote:
Wel eens tien rijen schermpjes voor je neus gezien? Gek wordt je ervan. En aangezien de hele tour duizenden mensen tienduizenden fotos en filmpjes maken kun je ze beter van internet afplukken en genieten van de show en muziek.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom altijd dat puristische gedoe? Dit wordt de eerste keer dat ik naar een concert ga. Bij Justin Timberlake mocht ook niet gefotografeerd worden, maar deed iedereen het wel en was het niet echt een probleem. Vandaar de vraag.
Juist ja. Want het moet altijd in het extreme doorgetrokken wordenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:24 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Nee klopt. En een minuut daarna doet degene voor jou het. En dan degene ernaast. Oh en dat is ook een mooi numer, hup weer dertig schermpjes in de lucht. Echt fokking irritant.
Nee joh, ik ga nooit naar concerten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Juist ja. Want het moet altijd in het extreme doorgetrokken worden
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:18 schreef Felixa het volgende:
twitter:EdwinAmmerlaan twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 13:04:51Geen pers en fotografen toegestaan bij #prince in #ziggodome, krijg ik net te horen. Noord-Koreaanse taferelen in A'dam ZO. reageer retweet
Ik geef het door aan de 'zoeker'.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:21 schreef Days-Of-Wild het volgende:
105 Rij 8 stoel 171 in de aanbieding.
Mede geinteresseerd.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:10 schreef HuubTuub het volgende:
Is er iemand die mij de opvolger van DaBang319 in een PM kan zetten, voor maandag...
Ik heb ook interesse.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:10 schreef HuubTuub het volgende:
Is er iemand die mij de opvolger van DaBang319 in een PM kan zetten, voor maandag...
*meldt*quote:
je voelt je zo voorspelbaar opeensquote:Op zondag 25 mei 2014 17:48 schreef Felixa het volgende:
Wat ontzettend veel mensen in het paars! Had ik echt niet verwacht eerlijk gezegd. Zeker 80-90%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |