Dat is purple rain hoor...quote:Op zondag 1 juni 2014 15:59 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Is dit een Graffiti Bridge, Morris-Jerome reference?
Whats the password?
You got it.
What was I thinkingquote:
Pm verstuurdquote:Op zondag 1 juni 2014 19:59 schreef super-gabber het volgende:
Heeft iemand voor mij ook nog een linkje met de audio van het ziggodome concert?
En hij heeft de wandelstok van Marissa gejat...quote:Op maandag 2 juni 2014 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Hijs tennis aan het kijken vandaag
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ida vindt dr geen kont aan![]()
[ afbeelding ]
Flac of mp3quote:Op maandag 2 juni 2014 01:46 schreef super-gabber het volgende:
Heeft iemand toevallig ook nog de bootlegs van de melkweg concerten, was daar allebei de avonden bij en zou het zo graag nog weer terug horen.
Nou, ik vermoed dat ze wel talent heeft, maar misschien niet noodzakelijk on stage...quote:Op maandag 2 juni 2014 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Wat een talentloos meisje trouwens, die Marissa!
Behalve audio ook interesse in video (van de tweede show)?quote:Op maandag 2 juni 2014 01:46 schreef super-gabber het volgende:
Heeft iemand toevallig ook nog de bootlegs van de melkweg concerten, was daar allebei de avonden bij en zou het zo graag nog weer terug horen.
Er waren waarschijnlijk drie kaartjes verkocht ofzoquote:Op maandag 2 juni 2014 18:21 schreef Felixa het volgende:
Concert in Berlijn van morgen is gecancelled.
Niet zo verwonderlijk met die hoge prijzen. Wel jammer voor degene die zich erop verheugd hadden.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:21 schreef Felixa het volgende:
Concert in Berlijn van morgen is gecancelled.
Audio heb ik inmiddels maar als jij video hebt ben je een HELD!quote:Op maandag 2 juni 2014 17:43 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Behalve audio ook interesse in video (van de tweede show)?
Ik ga hem ff uppen. PM volgt...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:51 schreef super-gabber het volgende:
[..]
Audio heb ik inmiddels maar als jij video hebt ben je een HELD!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |