Torretje klikken onderaan de post...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:05 schreef steef200 het volgende:
Fred bedankt maar ik ben blond en het lukt me niet om de link te downloaden. Ik heb me inschreven en kom op de pagina, maar daarna.......Kan iemand mij uitleggen hoe dat moet??
Heb je wel een torrent client geïnstalleerd zoals utorrent? Btw ze staan inmiddels ook op usenetquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:01 schreef steef200 het volgende:
Als ik op de de t druk dan krijg ik hem niet gedownload
Audio of video? Voor video; count me in!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:35 schreef psychosomatic het volgende:
Ik kan een stuk of 10 mensen helpen aan de Ziggo Dome show. Roept u maar...
Audio, zal het er even voor de duidelijkheid bij zetten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:38 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Audio of video? Voor video; count me in!
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:39 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Audio, zal het er even voor de duidelijkheid bij zetten.
+1!!!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:40 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Zo jaloers op de mensen die in Brussel waren.Hoe bizar gaaf is dat geweest zeg.
Ik ook, fantastische herinnering aan het concert! Goede audiokwaliteit ook! Ik vraag me af hoe dat opgenomen is, want je hoort bij sommige nummers wel mensen praten (zoals die chick die bij How come U don't call me tegen haar vriend zegt dat het origineel van Alicia Keys isquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:13 schreef Isamaru het volgende:
Zo blij met de bootleg van afgelopen zondag!! Al een hoop beluisterd!
Is dit een Graffiti Bridge, Morris-Jerome reference?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |