niet iedere voetballiefhebber kan afth van der heijden aanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet dat zo veel mensen die dingen kopen.
Voetballers zijn interessant op het veld. Daarbuiten niet
Verkrachting, heroïne en moorden. Wat wil de gemiddelde voetballiefhebber nog meerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:49 schreef Adames het volgende:
[..]
niet iedere voetballiefhebber kan afth van der heijden aan
Dat is het probleem van nobuddies, die ken je niet.quote:
Ibra moet je hebben. Veel beter dan Andy en Gijp.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond de boekjes van Gijp en Andy wel goed weglezen.
die vond ik echt kut, die van boskamp ook trouwensquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ibra moet je hebben. Veel beter dan Andy en Gijp.
72,9%quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
73%![]()
Het is dat ik mij 2 weken niet geschoren heb. Hoeveel procent levert een baard op?
Die zou ik ooit eens lenen van mijn zwager, maar dat is uit met mijn zusquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ibra moet je hebben. Veel beter dan Andy en Gijp.
Ik vond hem wel goed. Boskamp niet gelezen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:56 schreef Adames het volgende:
[..]
die vond ik echt kut, die van boskamp ook trouwens
Na 2 weken pas?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon allemaal jaloersSorry hoor dat er bij mij na twee weken wel wat staat.
Gewoon tweedehands kopen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even kijken om de GoT boeken te bestellen.
Baarden zijn voor homo´s (GGMM)quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon allemaal jaloersSorry hoor dat er bij mij na twee weken wel wat staat.
Die moet je prikken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tom Neuwirth is echt geen homo hoor.
Keek net al op bol.com. Nog best goedkoop.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gewoon tweedehands kopen.
boekwinkeltjes.nl
Laatst eindelijk m'n boek over lawrence of arabia uitgelezen, maar twee jaar over gedaanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:18 schreef Typisch het volgende:
Ik lees liever biografieën van belangrijkere personen dan van (oud) voetballers.
Haha, netjes netjes.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Laatst eindelijk m'n boek over lawrence of arabia uitgelezen, maar twee jaar over gedaan
In my defence, 1000 pagina's ofzo
omdat ik af en toe een stukje zelfspot heb?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die 67% was inderdaad een totale verrassing in jouw geval
Van wie heb je allemaal biografieën gelezen dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:18 schreef Typisch het volgende:
Ik lees liever biografieën van belangrijkere personen dan van (oud) voetballers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |