quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
Is ook al de derde keer. In 3 jaar. Dat wel.
5000 woorden bij een gammastudie. Bizar. Dat was bij ons een gemiddeld essay.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Ongeveer 5000 woorden, gaat over de effectiviteit van etnisch profilering mbt terrorismebestrijding.
2500 woorden waren nodig voor mij snuffelstage van 2 weken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:30 schreef netflanders het volgende:
[..]
5000 woorden bij een gammastudie. Bizar. Dat was bij ons een gemiddeld essay.
quote:
Hoi, op zich zou het normaal zijn dat een universiteit in jou geval rekening zou houden met het feit dat hollands niet jouw moedertaal is, en je cijfer/resultaat daar op aan zou passen, lijkt me wel schappelijk! Maar tsja wie ben ik?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben een allochtoon, heb geen familie in Nederland. Mijn ouders kunnen niet goed genoeg Nederlands om een wetenschappelijke scriptie na te kijken. Al mijn vrienden doen hbo of mbo, en die universiteit doen zijn net als ik bezig met hun scriptie, dus weinig tijd om andermans scriptie na te gaan kijken.
Wat studeer je?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Ongeveer 5000 woorden, gaat over de effectiviteit van etnisch profilering mbt terrorismebestrijding.
Voorwerk wat je moest doen kostte wel het meeste tijd, meer dan de scriptie schrijven. Ik moest wel flink wat lezen voordat er begonnen kon worden met schrijven.quote:Op zondag 7 september 2014 18:59 schreef Cubs het volgende:
[..]
2500 woorden waren nodig voor mij snuffelstage van 2 weken.
Nou lijkt me sterk dat ze daarmee rekening zouden houden, ik heb overigens een 7 gehaald voor mijn scriptie. Heb het via een website laten nakijken, qua taalfouten viel het mee. Alleen qua structuur en zinsopbouw kan ik nog wel wat lerenquote:Op maandag 8 september 2014 02:36 schreef pionnetje het volgende:
[..]
[..]
Hoi, op zich zou het normaal zijn dat een universiteit in jou geval rekening zou houden met het feit dat hollands niet jouw moedertaal is, en je cijfer/resultaat daar op aan zou passen, lijkt me wel schappelijk! Maar tsja wie ben ik?
je hebt er sws ervaring mee als moker jatoch dusja ze7ma makkeluker om te studeerenquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:28 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
je hebt er sws ervaring mee als moker jatoch dusja ze7ma makkeluker om te studeeren
Wejo, als jij dokter zou worden zouden er meer mensen doodgaan dan genezen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:32 schreef ntm het volgende:
[..]![]()
In Marokko/Tunesië kennen ze het helemaal niet, altijd awkward als ik mijn studie probeer uit te leggen aan familie. Ze denken dat ik een soort van mbo doe ofzo, je stelt daar ook alleen wat voor als je advocaat/piloot/dokter/ingenieur bent
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 09-09-2014 18:37:03 ]
Hoeveel heeft dat wel niet gekost? O_oquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Nou lijkt me sterk dat ze daarmee rekening zouden houden, ik heb overigens een 7 gehaald voor mijn scriptie. Heb het via een website laten nakijken, qua taalfouten viel het mee. Alleen qua structuur en zinsopbouw kan ik nog wel wat leren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |