abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 17:47:21 #1
6771 antibigbrother
Be smart, be Anti
pi_405196
Kan iemand ons vertellen waarom ruud nog steeds zo populair is? Op de Bad Brother site staat namenlijk nu een interview met deze gast. Wij vinden dat ruud z'n tijd heeft gehad en denken dat niemand meer interesse heeft in de oude bewoners. Graag reacties!

Anti Big Brother 2000

http://www.bigbrother.fr.st
  Redactie Frontpage vrijdag 20 oktober 2000 @ 17:50:23 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_405203
quote:
Op 20 oktober 2000 17:47 schreef antibigbrother het volgende:
Graag reacties!
Omdat hij zichzelf was en nog steeds is, hoe positief dat nu is of niet. Dat denk ik.
pi_405235
Ik ben ook nog steeds me zelf en ik ben nog niet geinterviewd!
Enne, Anti, dit is volgens mij de eerste keer dat jullie geen slotje hebben. Ik volg het nu al een tijdje en dit is naar mijn mening de eerste.Maar terug naar Ruud...ik heb het ook niet zo met hem, volgens mij is hij helemaal niet zichzelf gebleven. ik kan me niet voorstellen dat iemand van zich zelf zo kinderachtig is.
Volgens mij hebben jullie allemaal een tic tic tic...
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 18:16:53 #4
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_405247
Maar is Ruud wel zichzelf. Of heeft hij het voor elkaar dat hij continue zijn rol kan blijven spelen ??


[offtopic]
bedankt voor het aanpassen pindasaus
[/offtopic]

I'm getting too old for this....
pi_405344
Ja dat denk ik wel. ik denk dat ruud wel degelijk in de gaten heeft dat wanneer hij stopt met z'n knuffelgepraat hij minder in de picture raakt. Niemand kan zich toch een serieuze ruud voorstellen. Hij zegt wel dat hij van het imago af wil, maar in werkelijkheid wil hij dat helemaal niet. Denk ik dan....8)
Volgens mij hebben jullie allemaal een tic tic tic...
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 20:20:02 #6
6771 antibigbrother
Be smart, be Anti
pi_405396
Hee pindasaus,

Je hebt eigenlijk wel een beetje gelijk, we hebben eindelijk eens geen slotje gekregen, misschien zijn we dan toch iets serieuzer geworden
Wat betreft ruudje kunnen we je geen gelijk geven. We vinden namenlijk dat Rudd absoluut niet hetzelfde is gebleven. Ook die jongen word gedreven door eclamegelden, aan de ene kant kunnen we ons dat ook wel voorstellen wat als je er genoeg geld mee verdient waarom niet. Maar hij is gewoon mediageil en kickt op de overvloedige aandacht die hij niet verdient.

Anti Big Brother 2000

http://www.bigbrother.fr.st
pi_405430
Ja hallo! Ik weet niet of jullie het door hebben, maar ik was diegene die tegen! ruud was hooooor. ik denk dat je Havok bedoelde! Nou in iedergeval doei.
Volgens mij hebben jullie allemaal een tic tic tic...
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 20:58:59 #8
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_405443
Ik heb erg om Ruud moeten lachen, LAAT JE NIET GEK MAKEN MAATJE !!

Ruud is een Icoon van zijn tijd, een standbeeld voor die vent !

Forum ® us
pi_405451
Ik heb het al eerder een keertje gepost maar een schoolvoorbeeld van iemand die zichzelf aan het spelen is, is Ruud in de Casema reclame. Lijkt wel of ze tegen hem hebben gezegd, doe jij die Ruud uit BB effe na...En dat deed ie vervolgens heel slecht. Paul de Leeuw zou geloofwaardiger over zijn gekomen als Ruud, in dit geval.
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 21:17:05 #10
6771 antibigbrother
Be smart, be Anti
pi_405470
Laat je niet gek make...Je kunt nu 24 uur per dag live naar bla bla bla en de rest ken je wel. Een keer laat je niet gek maken (op z'n mislukt brabants) zeggen en ruudje is binnen. Wij zijn het helemaal eens met fhshsh_whatever.
http://www.bigbrother.fr.st
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')