The Owl has landed. I repeat, The Owl has landed.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
schijtposts dus, ja die kun je beter verwijderen ...
Waan van de dag, breekpunten breken, dat doen ze allemaal. Maar goed, kom maar eens in POL lullen. Ik heb nu geen zin om mijn hersens teveel te pijnigen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Lost het ook iets op om maar in het rond te schreeuwen?
Ja die gedachten zijn er, en Fortuyn had op een andere manier met die gedachten omgesprongen, aangezien hij wel begrepen had, dat als hij wat met die visie had willen bereiken, hij niet met de waan van de dag in vragenuurtjes/spoeddebat over artikeltjes op pag 2 van de Telegraaf, die al met een telefoontje naar desbetreffende instantie opgelost hadden kunnen worden, maar nee omdat de PVV hun zaken zelf niet uitzoekt,moeten er eerst 20 ambtenaren op gezet worden, zodat de minister er in het volgende vragenuurtje/speoddebat op in kan gaan. Dat kost ook klauwen met geld.
om de dag na de verkiezingen 65=65 al te laten vallen,lijkt mij dan toch echt kiezersbedrog en vandaar dat we er weer een bejaardenpartij bijhebben, voor zolang die overleeft.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waan van de dag, breekpunten breken, dat doen ze allemaal. Maar goed, kom maar eens in POL lullen. Ik heb nu geen zin om mijn hersens teveel te pijnigen.
Met wie lag je in de clinch, als het Koos is kom ik je helpenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waan van de dag, breekpunten breken, dat doen ze allemaal. Maar goed, kom maar eens in POL lullen. Ik heb nu geen zin om mijn hersens teveel te pijnigen.
Het is allemaal doorgestoken kaart, wat valt er nog over te zeggen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
om de dag na de verkiezingen 65=65 al te laten vallen,lijkt mij dan toch echt kiezersbedrog en vandaar dat we er weer een bejaardenpartij bijhebben, voor zolang die overleeft.
Maar goed ik hou er wel over op.
Grrr, die gozer haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Met wie lag je in de clinch, als het Koos is kom ik je helpen
Met iemand die alleen zo nu en dan in de POLSC rondhangt omdat hij het doorgaans zat is om zich bezig te houden met dit soort discussies,en zeker met 5 van die gasten die op een zelfde manier als Braindead denken(op politiek vlak dan)quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Koos kan er wat vanquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Grrr, die gozer haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Het is Coos met een Zeequote:Op donderdag 15 mei 2014 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Grrr, die gozer haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Koos wordt niet gewaardeerd.quote:
Niks bijzonders hoor. Die twee hebben om de haverklap een ban.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hij heeft ook pas een ban gehad, samen met 99.999.
Die is Coos geen Koos tochquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een andere Koos. Dit gaat over 'onze' Koos.
Mensen die rechts zijn zijn daar echt wel in de minderheid hoor. Mods en ex-mods zijn allemaal links in POL.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met iemand die alleen zo nu en dan in de POLSC rondhangt omdat hij het doorgaans zat is om zich bezig te houden met dit soort discussies,en zeker met 5 van die gasten die op een zelfde manier als Braindead denken(op politiek vlak dan)
doet ze expres, is veel werk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je nou op tijd was geweest had je even goed kunnen modden.
quote:
Welneequote:Op donderdag 15 mei 2014 23:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mensen die rechts zijn zijn daar echt wel in de minderheid hoor. Mods en ex-mods zijn allemaal links in POL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |