abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6315018
Platenmaatschappij RoadRunner/Arcade (eigenaar van o..a. Mokum records) heeft vandaag de nieuwe Party Animals single goedgekeurd!
Afgelopen week hebben we in de studio gezeten om een gloednieuwe single af te mixen. Voor deze single zijn de vokalen gedaan door (van links naar rechts): Remsy, Youri, Jordi en Michael. De muziek is weer gemaakt door Flamman & Abraxas en de titel van de single is: Life Is Short.

We zaten in dezelfde studio waar we al onze vroegere singles hebben opgenomen, Studio Le Roy in Amsterdam, dus we hebben weer dezelfde lekkere sound als altijd. Zonder al te veel te verklappen, kunnen we wel zeggen dat de stijl van de single het best te omschrijven is als een kruising tussen Have You Ever Been Mellow en Good To Go.

De komende week gaan we de videoclip plannen en die zal waarschijnlijk over een week of twee worden opgenomen. Errug spannend allemaal dus...

MC Remsy en Michael (wij noemen hem allemaal Houdtje) kent iedereen natuurlijk nog van vroeger, maar ook Jordi en Youri zijn geen groentjes. Misschien herinneren jullie nog dat we een paar jaar geleden een eenmalig project deden voor Unicef en het kinderrechtenfestival: de Mini Animals.

Vier jonge gabbers werden toen "opgeleid" door de échte Party Animals om met een single en met optredens een bijdrage te leveren voor het goede doel. Youri en Jordi waren toen de twee oudsten van de groep, ze waren indertijd 13 en 14, en nu zijn dus ze van Mini Amimals, Party Animals geworden!

Ze weten allebei hoe het is om in de studio te werken (lees: wachten, wachten, wachten), in een clip mee te doen (lees: nog meer wachten, wachten, wachten) en op te treden (lees: feesten, feesten, feesten!!!).

De sfeer in de groep was erg goed in de studio en we hopen dat de single als vanouds gaat knallen zodat we binnenkort weer écht het land in kunnen om overal de boel op stelten te zetten!

woensdag 16 oktober 2002 @ 17:13:40 #2
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_6315036
UTFS
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_6315104
Oh god, er zat nog leven in..
Where facts are few, experts are many.
pi_6315109
quote:
de stijl van de single het best te omschrijven is als een kruising tussen Have You Ever Been Mellow en Good To Go.
nou dat wordt wat
  woensdag 16 oktober 2002 @ 17:17:35 #5
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_6315129
Ow ze leven nog? Vreselijk, ze zouden het moeten verbieden...
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_6315154
Wat!?!? Zijn de party Animals gevallen? Of waarom worden er daar ook topics over geopend bij elke scheet?
pi_6315162
  woensdag 16 oktober 2002 @ 17:19:08 #8
37444 SMOOGY
Ja ik wel..(ook doordeweeks)
pi_6315171
HAKKUH!!!!!
kop kaal...
met zijn alle trainingspakkies kopen en over straat hossen..
Maarja wat zal ik ervan zeggen...
als je denk van wel..?? dan wat of.?
pi_6315189
vet!!!!!!!!!! party animals!!!!!! Hawaï 5-0!!! We like to party!!!! w000000000h000000

moeilijk vet

Als je dan toch op een forum aan het spammen ben, doe het dan goed!!! [b][url=http://www.forumspam.tk]http://www.forumspam.tk/[/url][/b][br] Shoarma? JA! In [b][url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/245449/4/25]Het Grote Shoarma Topic[/url][/b]
  woensdag 16 oktober 2002 @ 17:19:48 #10
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_6315191
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 17:18 schreef calvobbes het volgende:
Wat!?!? Zijn de party Animals gevallen? Of waarom worden er daar ook topics over geopend bij elke scheet?
Dat lijkt de tendens van vandaag te zijn ja.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_6315196
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 17:19 schreef VinceCarter het volgende:
vet!!!!!!!!!! party animals!!!!!! Hawaï 5-0!!! We like to party!!!! w000000000h000000

moeilijk vet

.
It's easier to get forgiveness than permission.
  woensdag 16 oktober 2002 @ 17:25:47 #12
37444 SMOOGY
Ja ik wel..(ook doordeweeks)
pi_6315313
Btw........

Vond have u ever been mellow wel strak nummer.....

/edit taalfoutjuh

als je denk van wel..?? dan wat of.?
pi_6315366
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 17:25 schreef SMOOGY het volgende:
Btw........

/edit taalfoutjuh

De nummers zijn wel leuk.

Alleen het concept is om te

pi_6315372
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 17:25 schreef SMOOGY het volgende:
Btw........

/edit taalfoutjuh

zekerz..... ben geen gabber... maar het is en blijft vette muziek
Als je dan toch op een forum aan het spammen ben, doe het dan goed!!! [b][url=http://www.forumspam.tk]http://www.forumspam.tk/[/url][/b][br] Shoarma? JA! In [b][url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/245449/4/25]Het Grote Shoarma Topic[/url][/b]
pi_6315402
yeah hehe
pi_6315507
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 17:28 schreef VinceCarter het volgende:

[..]

party animals is ook nooit voor gabbers geweest ! tenminste dat vind ik.... En ze mogen wegblijven van mij. Beetje jammer van Flamman.
after turn the volume up, it's my beat !
pi_6315711
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 17:28 schreef VinceCarter het volgende:

[..]

Hoe durf je de party animals met gabbermuziek te associeren. Die 5 kleuters mogen misschien op gabbers lijken, maar daar houdt het toch mooi op hoor..
pi_6315822
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 17:43 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Hoe durf je de party animals met gabbermuziek te associeren. Die 5 kleuters mogen misschien op gabbers lijken, maar daar houdt het toch mooi op hoor..

Wat versta jij onder de benaming "gabber" en "gabbermuziek" dan
pi_6315924
Nieuwe Party Animals single!!!

Zow he, al het vijfde topic over de nieuwe part animals single!!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')