Dan word je wel gespoilerd door de seriekijkersquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik overweeg sterk niet meer te kijken als ze de boeken hebben bijgehaald.
Ik was de dialoog tussen die twee al weer vergeten!quote:Op maandag 19 mei 2014 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Gezien de acteerprestaties van Peter Dinklage de afgelopen twee afleveringen wordt het laatste gesprek tussen Tyrion en Tywin echt een fucking episch tv-moment. Ben al aan het voorgenieten.
Haha serieus?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:53 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Ik was de dialoog tussen die twee al weer vergeten!![]()
Ik vind tot nu toe dit hele seizoen tof.
Ja, ik kan soms nogal vergeetachtig zijn, ondanks deze belangrijke gebeurtenis is in het verhaal.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:56 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Haha serieus?
Ik vond dat 1 van de mooiste ''scènes'' uit de boeken tot nu toe.
Als ze deze scène maar 1 op 1 uit het boek overnemen. Incl Jaime die het verhaal van Tyrion's eerste vriendin opbiecht, Tyrion die over Cersei/Lancel verteld. Tyrion die Shae bij Tywin in bed vindt, Tywin op de wc aantreft, etc etc etc..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:02 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Ja, ik kan soms nogal vergeetachtig zijn, ondanks deze belangrijke gebeurtenis is in het verhaal.
Ach groot is hij iig:quote:Op maandag 19 mei 2014 23:01 schreef Sloggi het volgende:
De derde Mountain van de serie alweer, en deze is met afstand de minst geloofwaardige.
Er zat ook een eikeltje tussen, met z'n ''Je hebt 2 goede voorspellingen gedaan.''quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:30 schreef Norrage het volgende:
De verwachtingen over het Oberyn vs Mountain gevechtheerlijk om dat te lezen haha
Wie verwacht nou dat ze állebei dood gaan?Ook een van de grootste wtf scenes uit het hele boek. Supervet
Hot Pie was inderdaad supervet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:38 schreef Bijna het volgende:
Aflevering eindelijk ook gezien.
Supervette ep! Dat gesprek tussen Oberyn en Tyrion.
Hot Pie.
Lysa eindelijk eens opgerot nu.![]()
De tieten van Carice. Miste ze al bijna, maar niet heus.
Alleen jammer dat ze dat "Only Cat" weg hebben gelaten.
En nu weer 2 weken wachten
Joffrey heeft marillion al de tong uit laten trekken in het eerste seizoenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:38 schreef Bijna het volgende:
Waar is Marillion trouwens, of zit die helemaal niet erin?
Was dat Marillion? Oh...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:11 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Joffrey heeft marillion al de tong uit laten trekken in het eerste seizoen
Zijn gezicht klopt meer met de character die hij is.quote:
Ik denk dat ep9 vooral op de Wall focust, en het Tyrion-Tywin-gebeuren in ep10 gaat komen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Er zat ook een eikeltje tussen, met z'n ''Je hebt 2 goede voorspellingen gedaan.''
Kon de quote zo niet terugvinden. Beetje jammer zoiets.
Ik blijf erbij, Oberyn moet wel winnen, anders is het einde Tyrion![]()
Zouden ze zijn dood laten zien eind ep8? Dat de schok dan groot is zeg maar? En dan uiteraard ep 9 Tyrion's bevrijding door Jaime en de nasleep. Kijkers moeten eerst wel denken dat Tyrion er echt aan gaat
Volgende aflevering zal wel bijna volledig gaan over het gevecht. Het lijkt me handig dat ze ook wat dingen van stannis laten zien (dat ie ergens naar toe gaat). En verder waarschijnlijk littlefinger die een geweldig excuus voor zijn dode vrouw verzint.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Er zat ook een eikeltje tussen, met z'n ''Je hebt 2 goede voorspellingen gedaan.''
Kon de quote zo niet terugvinden. Beetje jammer zoiets.
Ik blijf erbij, Oberyn moet wel winnen, anders is het einde Tyrion![]()
Zouden ze zijn dood laten zien eind ep8? Dat de schok dan groot is zeg maar? En dan uiteraard ep 9 Tyrion's bevrijding door Jaime en de nasleep. Kijkers moeten eerst wel denken dat Tyrion er echt aan gaat
Ik hoop wel dat ze wat tijd uittrekken voor dat gevecht. Niet dat het al na 2 minuten gedaan is of zoquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:56 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
Volgende aflevering zal wel bijna volledig gaan over het gevecht. Het lijkt me handig dat ze ook wat dingen van stannis laten zien (dat ie ergens naar toe gaat). En verder waarschijnlijk littlefinger die een geweldig excuus voor zijn dode vrouw verzint.
En dan helemaal op het eind schakelen we over naar het gevecht. dat zal wel stoppen met een triomfantelijke Oberyn die in de allerlaatste seconde nog ff wordt gedood door de Mountain. Dan heb je wel de grootste cliffhanger ooit plus een ontploffend serie-topic
Zou ep10 titel ''The Children'' dan slaan op de Lannister kinderen Jaime en Tyrion?quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat ep9 vooral op de Wall focust, en het Tyrion-Tywin-gebeuren in ep10 gaat komen.
Wellicht, maar in de eerste plaats op Bran en the Children of the Forest, zou ik denken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:09 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Zou ep10 titel ''The Children'' dan slaan op de Lannister kinderen Jaime en Tyrion?
Jaime's verraad tegen Tywin door Tyrion te bevrijden en Tyrion's epische afslachting van Tywin uiteraard.
Meh /carequote:Op woensdag 21 mei 2014 11:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Wellicht, maar in de eerste plaats op Bran en the Children of the Forest, zou ik denken.
Jawel! Dat moet gewoon!!!quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:21 schreef Norrage het volgende:
Misschien gebeurt het Tyrion - Tywin stuk nog niet eens dit seizoen
zou wel heel gek zijn. Na aflevering 8 hebben ze nog twee afleveringen. Dan zouden ze niets meer moeten filmen over kingslanding. Want Tyrion ontsnapt toch vrij snel na de uitkomst van het gevecht. Dus ik denk dat hij in deel 9 misschien al wel ontsnapt en dan in de allerlaatste scene Shae ff gedag zegt en zijn pa tegenkomt op de potquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:21 schreef Norrage het volgende:
Misschien gebeurt het Tyrion - Tywin stuk nog niet eens dit seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |