abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140178033
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 19:36 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik overweeg sterk niet meer te kijken als ze de boeken hebben bijgehaald.
Dan word je wel gespoilerd door de seriekijkers :')

Ik vind het trouwens helemaal niet erg om te weten wat gaat komen. Tweede keer waren de boeken ook veel leuker omdat je dan al die kleine details gaan opvallen.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 20 mei 2014 @ 19:53:49 #177
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_140178488
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2014 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Gezien de acteerprestaties van Peter Dinklage de afgelopen twee afleveringen wordt het laatste gesprek tussen Tyrion en Tywin echt een fucking episch tv-moment. Ben al aan het voorgenieten :9.
Ik was de dialoog tussen die twee al weer vergeten! :@

Ik vind tot nu toe dit hele seizoen tof. _O_
Het is patat.
pi_140178661
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 19:53 schreef Evi_90 het volgende:

[..]

Ik was de dialoog tussen die twee al weer vergeten! :@

Ik vind tot nu toe dit hele seizoen tof. _O_
Haha serieus? :D

Ik vond dat 1 van de mooiste ''scènes'' uit de boeken tot nu toe.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 20:02:39 #179
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_140178978
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 19:56 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Haha serieus? :D

Ik vond dat 1 van de mooiste ''scènes'' uit de boeken tot nu toe.
Ja, ik kan soms nogal vergeetachtig zijn, ondanks deze belangrijke gebeurtenis is in het verhaal. :P
Het is patat.
pi_140179130
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:02 schreef Evi_90 het volgende:

[..]

Ja, ik kan soms nogal vergeetachtig zijn, ondanks deze belangrijke gebeurtenis is in het verhaal. :P
Als ze deze scène maar 1 op 1 uit het boek overnemen. Incl Jaime die het verhaal van Tyrion's eerste vriendin opbiecht, Tyrion die over Cersei/Lancel verteld. Tyrion die Shae bij Tywin in bed vindt, Tywin op de wc aantreft, etc etc etc..

Ep 9 mensen O+
  dinsdag 20 mei 2014 @ 20:19:07 #181
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_140179744
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 23:01 schreef Sloggi het volgende:
De derde Mountain van de serie alweer, en deze is met afstand de minst geloofwaardige :').
Ach groot is hij iig:
pi_140179953
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ach groot is hij iig:
[ afbeelding ]
pi_140180010
pi_140180284
De verwachtingen over het Oberyn vs Mountain gevecht O+ heerlijk om dat te lezen haha :D

Wie verwacht nou dat ze állebei dood gaan? :D Ook een van de grootste wtf scenes uit het hele boek. Supervet :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_140181698
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:30 schreef Norrage het volgende:
De verwachtingen over het Oberyn vs Mountain gevecht O+ heerlijk om dat te lezen haha :D

Wie verwacht nou dat ze állebei dood gaan? :D Ook een van de grootste wtf scenes uit het hele boek. Supervet :)
Er zat ook een eikeltje tussen, met z'n ''Je hebt 2 goede voorspellingen gedaan.''
Kon de quote zo niet terugvinden. Beetje jammer zoiets.

Ik blijf erbij, Oberyn moet wel winnen, anders is het einde Tyrion :7

Zouden ze zijn dood laten zien eind ep8? Dat de schok dan groot is zeg maar? En dan uiteraard ep 9 Tyrion's bevrijding door Jaime en de nasleep. Kijkers moeten eerst wel denken dat Tyrion er echt aan gaat >:)
pi_140186817
Aflevering eindelijk ook gezien.
Supervette ep! Dat gesprek tussen Oberyn en Tyrion O+.
Hot Pie O+.
Lysa eindelijk eens opgerot nu. *O*
De tieten van Carice. Miste ze al bijna, maar niet heus :').
Alleen jammer dat ze dat "Only Cat" weg hebben gelaten.
En nu weer 2 weken wachten :'(
Waar is Marillion trouwens, of zit die helemaal niet erin?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
  dinsdag 20 mei 2014 @ 22:40:05 #187
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_140186893
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:38 schreef Bijna het volgende:
Aflevering eindelijk ook gezien.
Supervette ep! Dat gesprek tussen Oberyn en Tyrion O+.
Hot Pie O+.
Lysa eindelijk eens opgerot nu. *O*
De tieten van Carice. Miste ze al bijna, maar niet heus :').
Alleen jammer dat ze dat "Only Cat" weg hebben gelaten.
En nu weer 2 weken wachten :'(
Hot Pie was inderdaad supervet.
Helemaal super.
pi_140188695
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:38 schreef Bijna het volgende:
Waar is Marillion trouwens, of zit die helemaal niet erin?
Joffrey heeft marillion al de tong uit laten trekken in het eerste seizoen
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_140189032
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:11 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

Joffrey heeft marillion al de tong uit laten trekken in het eerste seizoen
Was dat Marillion? Oh... :+
  woensdag 21 mei 2014 @ 09:45:34 #190
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_140195922
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:24 schreef Sloggi het volgende:

Zijn gezicht klopt meer met de character die hij is.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  woensdag 21 mei 2014 @ 10:32:02 #191
66825 Reya
Fier Wallon
pi_140197058
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 21:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Er zat ook een eikeltje tussen, met z'n ''Je hebt 2 goede voorspellingen gedaan.''

Zouden ze zijn dood laten zien eind ep8? Dat de schok dan groot is zeg maar? En dan uiteraard ep 9 Tyrion's bevrijding door Jaime en de nasleep. Kijkers moeten eerst wel denken dat Tyrion er echt aan gaat >:)
Ik denk dat ep9 vooral op de Wall focust, en het Tyrion-Tywin-gebeuren in ep10 gaat komen.
pi_140197676
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 21:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Volgende aflevering zal wel bijna volledig gaan over het gevecht. Het lijkt me handig dat ze ook wat dingen van stannis laten zien (dat ie ergens naar toe gaat). En verder waarschijnlijk littlefinger die een geweldig excuus voor zijn dode vrouw verzint.

En dan helemaal op het eind schakelen we over naar het gevecht. dat zal wel stoppen met een triomfantelijke Oberyn die in de allerlaatste seconde nog ff wordt gedood door de Mountain. Dan heb je wel de grootste cliffhanger ooit plus een ontploffend serie-topic ;)
pi_140197715
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:56 schreef THEALPHA het volgende:

[..]

Volgende aflevering zal wel bijna volledig gaan over het gevecht. Het lijkt me handig dat ze ook wat dingen van stannis laten zien (dat ie ergens naar toe gaat). En verder waarschijnlijk littlefinger die een geweldig excuus voor zijn dode vrouw verzint.

En dan helemaal op het eind schakelen we over naar het gevecht. dat zal wel stoppen met een triomfantelijke Oberyn die in de allerlaatste seconde nog ff wordt gedood door de Mountain. Dan heb je wel de grootste cliffhanger ooit plus een ontploffend serie-topic ;)
Ik hoop wel dat ze wat tijd uittrekken voor dat gevecht. Niet dat het al na 2 minuten gedaan is of zo :')
pi_140197993
quote:
2s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:32 schreef Reya het volgende:

[..]

Ik denk dat ep9 vooral op de Wall focust, en het Tyrion-Tywin-gebeuren in ep10 gaat komen.
Zou ep10 titel ''The Children'' dan slaan op de Lannister kinderen Jaime en Tyrion?
Jaime's verraad tegen Tywin door Tyrion te bevrijden en Tyrion's epische afslachting van Tywin uiteraard.
  woensdag 21 mei 2014 @ 11:13:47 #195
66825 Reya
Fier Wallon
pi_140198133
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:09 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Zou ep10 titel ''The Children'' dan slaan op de Lannister kinderen Jaime en Tyrion?
Jaime's verraad tegen Tywin door Tyrion te bevrijden en Tyrion's epische afslachting van Tywin uiteraard.
Wellicht, maar in de eerste plaats op Bran en the Children of the Forest, zou ik denken.
pi_140198208
quote:
2s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:13 schreef Reya het volgende:

[..]

Wellicht, maar in de eerste plaats op Bran en the Children of the Forest, zou ik denken.
Meh /care
:N
pi_140198399
Misschien gebeurt het Tyrion - Tywin stuk nog niet eens dit seizoen :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_140198426
quote:
7s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:21 schreef Norrage het volgende:
Jawel! Dat moet gewoon!!!
pi_140199348
quote:
7s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:21 schreef Norrage het volgende:
zou wel heel gek zijn. Na aflevering 8 hebben ze nog twee afleveringen. Dan zouden ze niets meer moeten filmen over kingslanding. Want Tyrion ontsnapt toch vrij snel na de uitkomst van het gevecht. Dus ik denk dat hij in deel 9 misschien al wel ontsnapt en dan in de allerlaatste scene Shae ff gedag zegt en zijn pa tegenkomt op de pot ;)
pi_140200885
Tywin zal inderdaad wel worden afgeslacht eind van het seizoen. Denk dat ep 9 vrijwel niets van Kings Landing laat zien, dus dan wordt ep 8 The Mountain vs The Viper en ep 10 Tyrions ontsnapping.

Meer benieuwd hoe ze de reis van Brienne gaan doen. In de boeken is haar zoektocht door Westeros erg leuk om te lezen, dan zie je ook hoe de countryside is beïnvloed door de oorlog etc. Maar denk dat de seriekijkers daar al snel ongeduldig van worden. Dus dan zal Brienne al vrij snel boek 6 materiaal krijgen?

Ook apart dat ze Kevan Lannister niet meer screentime geven, al zal hij waarschijnlijk gerecast worden gezien zijn grote rol in boek 4 en 5.

Ook benieuwd of en in hoeverre ze de Dorne verhaallijn gaan verfilmen (met Myrcella en zo). Erg leuk om te lezen en een andere cultuur in Westeros te zien, maar heeft uiteindelijk niet zo heel veel invloed op de verhaallijn. En Quentyn Martells reis is ook niet zo heel erg boeiend voor de serie, behalve op het einde.

Hmm, denk dat boek 4 en 5 wel in één seizoen gaat passen als ze gewoon dingen schrappen en inkorten. Dus waarschijnlijk dat we volgend jaar gespoiled gaan worden voor Winds of Winter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')