Gelukkig zal die het eind van seizoen 4 vast niet meemaken. Neem aan dat ze wel wat vaart achter sterfbed zullen zetten.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:01 schreef Sloggi het volgende:
De derde Mountain van de serie alweer, en deze is met afstand de minst geloofwaardige.
en dat samen met de acteerprestaties van Tywinquote:Op maandag 19 mei 2014 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Gezien de acteerprestaties van Peter Dinklage de afgelopen twee afleveringen wordt het laatste gesprek tussen Tyrion en Tywin echt een fucking episch tv-moment. Ben al aan het voorgenieten.
Die 2e was toch véél gayer?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:01 schreef Sloggi het volgende:
De derde Mountain van de serie alweer, en deze is met afstand de minst geloofwaardige.
Nee, Brienne komt Hot Pie nooit tegen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:19 schreef DestroyerPiet het volgende:
in het boek was het toch niet zo dat Hot pie aan Podrick en Brienne vertelde dat Arya nog steeds leeft?
Deze verhaallijn gaat volgend seizoen al wat stukken uit boek 6 opnemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:16 schreef Reya het volgende:
Ik ben toch benieuwd wat er in de volgende seizoenen met Sansa gaat gebeuren; het overblijvende boekenmateriaal voor haar strekt niet echt ver.
Dat is een logische verwachting, of is dit ergens aangekondigd?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Deze verhaallijn gaat volgend seizoen al wat stukken uit boek 6 opnemen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Deze verhaallijn gaat volgend seizoen al wat stukken uit boek 6 opnemen.
Dat weet ik maar dat zij dingen eraan toevoegen die niet gebeurt zijn vind ik gewoon een slechte zet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:11 schreef ems. het volgende:
Het is ook steeds net wat anders dan in de boeken.
Zul je zien dat je totaal andere verhaallijn krijgt die totaal niet meer kloppen met de komende 2 boeken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:16 schreef ems. het volgende:
OkIk vind de kleine verschilletjes juist leuk.
De schrijver is betrokken bij de serie en er is veel overleg onderling. Dat zal dus wel meevallen, het enige probleem voor boeklezers is dat de kans steeds groter wordt dat de serie de boeken gaat spoilenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:17 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Zul je zien dat je totaal andere verhaallijn krijgt die totaal niet meer kloppen met de komende 2 boeken.
in principe is niks in de serie of in de boeken "echt" gebeurt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:13 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Dat weet ik maar dat zij dingen eraan toevoegen die niet gebeurt zijn vind ik gewoon een slechte zet.
Sssst, de boeken zijn échtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:46 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
in principe is niks in de serie of in de boeken "echt" gebeurt.
Nee, want GRRM schrijft mee met de serie en heeft de makers al een uiteenzetting gegeven van wat ongeveer het plan is met de hoofdrolspelers.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:17 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Zul je zien dat je totaal andere verhaallijn krijgt die totaal niet meer kloppen met de komende 2 boeken.
Het is simpelweg onmogelijk om de boeken te volgen, al is het maar omdat de boeken de situatie strikt vanuit het perspectief van een selectief aantal personages beschrijven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:55 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Sssst, de boeken zijn écht![]()
De boeken zijn de basis en de serie is er op gebaseerd. En ja, ik vind het ook enigszins storend dat ze dingen gaan veranderen, ook al ''baseren'' ze de serie op de boeken
Ik overweeg sterk niet meer te kijken als ze de boeken hebben bijgehaald.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:10 schreef Matty___ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik steeds minder blij ben met wat ze er van maken. Steeds heb ik het gevoel dat het allemaal net wat anders was in de boeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |