abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 mei 2014 @ 10:03:31 #101
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_140121812
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:57 schreef Norrage het volgende:
Sowieso dat hele gedoe met Iron Bank en geld en failliet en die dingen heb ik in het boek nauwelijks gelezen; of vond het zo saai dat ik het heb overgeslagen. Heb Davos en co ook nooit naar de Iron Bank lezen gaan?
In boek 5 kwam de Iron Bank naar Stannis toe. Weer zijn personage verpest aangezien die niet om geld smeekte in het boek.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_140121833
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:03 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

In boek 5 kwam de Iron Bank naar Stannis toe. Weer zijn personage verpest aangezien die niet om geld smeekte in het boek.
Dan ben ik daar nog niet in boek 5 :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 19 mei 2014 @ 10:04:31 #103
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_140121834
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:03 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ja, jammer is dat. Stannis vind ik juist de baas in de boeken vooral. _O_
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_140121878
Ja Stannis is toch wel echt de figuur die ze echt verkeerd neerzetten in de serie. Al vind ik de acteur fantastisch gecast. Maar de manier waarop ze hem neerzetten; zeker afgelopen aflevering waarbij hij beetje als een kind wegloopt terwijl Davos een slecht praatje maakt voor geld...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 19 mei 2014 @ 10:07:16 #105
358523 IkStampOpTacos
pi_140121911
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:06 schreef Norrage het volgende:
Ja Stannis is toch wel echt de figuur die ze echt verkeerd neerzetten in de serie. Al vind ik de acteur fantastisch gecast. Maar de manier waarop ze hem neerzetten; zeker afgelopen aflevering waarbij hij beetje als een kind wegloopt terwijl Davos een slecht praatje maakt voor geld...
Ja precies. Ook met die Melisandre die alle touwtjes in handen lijkt te hebben in de serie en Stannis een beetje bestuurt.
-
pi_140121956
Maar hopelijk gaat dat een beetje veranderen als ze naar de Wall gaan. Dat blijft toch wel een bazenactie :D
  maandag 19 mei 2014 @ 10:10:01 #107
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_140121971
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:09 schreef Norrage het volgende:
Maar hopelijk gaat dat een beetje veranderen als ze naar de Wall gaan. Dat blijft toch wel een bazenactie :D
'Stannis, Stannis, Stannis!' _O_
pi_140122345
nu twee weken wachten helaas ... nog wel drie topafleveringen op komst!
  maandag 19 mei 2014 @ 10:54:41 #109
358523 IkStampOpTacos
pi_140123057
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:57 schreef Cardozo het volgende:

[..]

Per ongeluk gevallen. Of ze geven die bewaker uit seizoen 1 op de kop, dat zie ik ook nog gebeuren. Dat is toch een halfwit.
Snap niet dat ze niet gewoon het originele aanhouden. :{
-
pi_140123282
De veranderingen ten opzichte van het boek vind ik dit seizoen allemaal nét niet, hadden ze toch beter uit kunnen werken.
pi_140124191
Ik heb die aflevering nog niet gezien, maar Petyr en die zanger zijn er dus niet bij betrokken? :X
pi_140126471
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:30 schreef Norrage het volgende:
Ik heb die aflevering nog niet gezien, maar Petyr en die zanger zijn er dus niet bij betrokken? :X
nee, alleen Sansa, Petyr en Lysa.
  maandag 19 mei 2014 @ 12:54:38 #113
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_140126557
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:30 schreef Norrage het volgende:
Zanger is in seizoen 1 zijn tong verloren door Joffrey. In het boek bleef hij bij de Eyrie.
pi_140127125
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:54 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Zanger is in seizoen 1 zijn tong verloren door Joffrey. In het boek bleef hij bij de Eyrie.
Ohja. :)
pi_140127666
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:06 schreef Norrage het volgende:
Vind hem juist precies neergezet zoals hij in het boek ook is. Een man die vooral zelf vind dat hij heel rechtvaardig is. Want als hij dat echt was zou hij niet vreemdgaan op zijn vrouw. Zijn broer vermoorden. onschuldige mensen verbranden waaronder kinderen zij het niet dat hij daarin word gedwarsboomd.
Daarbij denk ik dat hij helemaal niet gelijk afstand doet van zijn claim op te troon als Aegon/Danerys in Westeros aankomen.
In het boek neemt hij trouwens ook eigenlijk geen beslissingen. Dat doen Davos, Melissandre en Jon voor hem.
  maandag 19 mei 2014 @ 13:34:38 #116
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_140127697
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Snap niet dat ze niet gewoon het originele aanhouden. :{
Van deze snap ik het op zich nog wel. Je moet er best veel extra scenes aan toevoegen om die zanger ook mee naar de Eyrie te krijgen. Het is nog even afwachten hoe ze het nu gaan oplossen, maar dat ze niet nòg een personage wilden volgen kan ik me wel indenken.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_140128440
Jammer, geen ''Only Cat''.

Mooi, dat gesprek tussen Oberyn en Tyrion. Beetje 1 op 1 uit het boek, ik moest bijna huilen ;( Toen ik het las schoot ik ook al vol, maar nu met de emoties van Tyrion helemaal.. Gatverdamme wat is die acteur goed ;(
  maandag 19 mei 2014 @ 14:02:11 #118
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_140128565
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Vind hem juist precies neergezet zoals hij in het boek ook is. Een man die vooral zelf vind dat hij heel rechtvaardig is. Want als hij dat echt was zou hij niet vreemdgaan op zijn vrouw. Zijn broer vermoorden. onschuldige mensen verbranden waaronder kinderen zij het niet dat hij daarin word gedwarsboomd.
Daarbij denk ik dat hij helemaal niet gelijk afstand doet van zijn claim op te troon als Aegon/Danerys in Westeros aankomen.
In het boek neemt hij trouwens ook eigenlijk geen beslissingen. Dat doen Davos, Melissandre en Jon voor hem.
Nee? En het is geen vreemdgaan want zijn vrouw weet het en keurt het goed. Renly was tegen hem, wat moest hij dan doen? Hem laten gaan? Ook heeft hij geen onschuldige verbrand.
En waarom zou hij afstand doen? Aegon en Dany hebben geen recht meer op de troon door right of conquest. Zij mogen wel op diezelfde manier de troon terugwinnen.
  maandag 19 mei 2014 @ 14:02:22 #119
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_140128572
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:57 schreef Poesopstokje het volgende:
Jammer, geen ''Only Cat''.

Mooi, dat gesprek tussen Oberyn en Tyrion. Beetje 1 op 1 uit het boek, ik moest bijna huilen ;( Toen ik het las schoot ik ook al vol, maar nu met de emoties van Tyrion helemaal.. Gatverdamme wat is die acteur goed ;(
Waarom zou zij niet voorkomen?
pi_140128619
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:02 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Waarom zou zij niet voorkomen?
Daar hadden we het eerder over gehad hier in het topic, dat we deze quote graag hadden willen horen bij de duw van Lysa. Maar Petyr maakte er iets anders van.
  maandag 19 mei 2014 @ 14:07:14 #121
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_140128695
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:04 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Daar hadden we het eerder over gehad hier in het topic, dat we deze quote graag hadden willen horen bij de duw van Lysa. Maar Petyr maakte er iets anders van.
Oh zo. :P Om een of andere reden dacht ik dat je bedoelde dat Cat niet terug zou komen als zombie. :')

Vond het ook wel jammer dat Shae niet 'giant of a lannister' zei.
pi_140128720
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:07 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Oh zo. :P Om een of andere reden dacht ik dat je bedoelde dat Cat niet terug zou komen als zombie. :')

Vond het ook wel jammer dat Shae niet 'giant of a lannister' zei.
''I only loved one woman, Only Cat.'' Zoiets dan ;)

Nou daar ben ik blij om.. Vernedering genoeg, en de giant opmerking zou er nog een schepje bovenop doen :@
pi_140129253
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:02 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Nee? En het is geen vreemdgaan want zijn vrouw weet het en keurt het goed. Renly was tegen hem, wat moest hij dan doen? Hem laten gaan? Ook heeft hij geen onschuldige verbrand.
En waarom zou hij afstand doen? Aegon en Dany hebben geen recht meer op de troon door right of conquest. Zij mogen wel op diezelfde manier de troon terugwinnen.
Hij had het uberhaupt niet zo ver hoeven laten komen hij wist tegelijk met Jon Arryn dat de kinderen van Robert niet zijn kinderen waren. Als hij een eerlijk man was geweest had hij er toen mee naar Robert gegaan en mits die niet luistert dat bekend gemaakt. Daarmee had hij heel wat oorlog kunnen voorkomen.

Jij wilt zeggen dat de baby van Mance en Edrick Strom (Gendry) in de serie iets hebben gedaan wat het rechtvaardig maakt om ze te verbranden of in ieder geval vermoorden?

En dat hij toestemming zou hebben van zijn vrouw om vreemd te gaan maakt geen fuck uit hij is namelijk getrouwd en dan heb je maar een vrouw als je zon moraalridder bent.
Als Davos zijn leven red door hem gesmokkelde waar te brengen hakt hij ook zijn vingers af maar als hij zelf wat fout doet geeft dat niet.

Als de troon toch via recht van verovering gaat heeft hij ook niet echt te klagen want de Lannisters hebben dat prima voor mekaar.
Voor zon zogenaamd plichtsgetrouw persoon klaagt hij sowieso wel erg veel over wat hij voor Robert heeft gedaan.
  maandag 19 mei 2014 @ 15:43:08 #124
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_140131786
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Hij had het uberhaupt niet zo ver hoeven laten komen hij wist tegelijk met Jon Arryn dat de kinderen van Robert niet zijn kinderen waren. Als hij een eerlijk man was geweest had hij er toen mee naar Robert gegaan en mits die niet luistert dat bekend gemaakt. Daarmee had hij heel wat oorlog kunnen voorkomen.

Jij wilt zeggen dat de baby van Mance en Edrick Strom (Gendry) in de serie iets hebben gedaan wat het rechtvaardig maakt om ze te verbranden of in ieder geval vermoorden?

En dat hij toestemming zou hebben van zijn vrouw om vreemd te gaan maakt geen fuck uit hij is namelijk getrouwd en dan heb je maar een vrouw als je zon moraalridder bent.
Als Davos zijn leven red door hem gesmokkelde waar te brengen hakt hij ook zijn vingers af maar als hij zelf wat fout doet geeft dat niet.

Als de troon toch via recht van verovering gaat heeft hij ook niet echt te klagen want de Lannisters hebben dat prima voor mekaar.
Voor zon zogenaamd plichtsgetrouw persoon klaagt hij sowieso wel erg veel over wat hij voor Robert heeft gedaan.
Dat heeft hij gezegd, Robert luistert niet.

Hij wil ze niet doden, hij ziet in dat twee levens minder zijn dan duizenden.

Hoezo maakt dat geen fuck uit? Het is toch hun beslissing? Daarnaast deed hij het alleen voor die schaduwbaby's, verder niet.

En hij probeert het terug te veroveren.
Omdat Robert hem nooit ervoor heeft bedankt.
  maandag 19 mei 2014 @ 16:04:40 #125
21467 franske19
Hit the deck!
pi_140132547
Wat een vreselijke slechte verfilming van "The snow fell and the castle rose" en "Only Cat". Twee geweldige scenes om zeep geholpen zonder dat er reden toe was.
[i]"The wolves will come again," said Jojen solemnly.[/i] - George R.R. Martin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')