abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140239014
quote:
11s.gif Op donderdag 22 mei 2014 13:23 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ik heb die laatste, maar dan de 'eerste 4 boeken versie'. Er zijn 3 verschillende formaten te vinden van de serie: pocket, paperback & hardcover. Deze variant en die van ¤95,- zijn volgens mij paperback.
^O^
pi_140239523
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 13:04 schreef MAHL het volgende:
http://winteriscoming.net(...)ions-spain/#comments

Lijkt er dus op dat we Dorne daadwerkelijk te zien krijgen volgend seizoen :) Benieuwd wie ze gaan casten voor Arianne Martell :9
:) Nu Euron nog en het feestje is compleet
pi_140246109
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 13:40 schreef Young_David het volgende:

[..]

:) Nu Euron nog en het feestje is compleet
En Victarion *O* .
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
  donderdag 22 mei 2014 @ 23:35:40 #279
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_140263923
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 23:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Heb je gelijk in.
Maar er is ook absoluut geen aanwijzing dat zoiets gebeurt, in de boeken.
In de boeken laat Craster zijn zoons achter voor de White Walkers en wordt hij daarom met rust gelaten. De suggestie dat de White Walkers dus mensen in hun rangen opnamen (of ze opaten of opofferden) was er iig wel. De serie heeft er nu alleen een definitief antwoord op gegeven. Maar dat blijft wel het meest voor de hand liggende antwoord volgens mij. Er waren ook al theorieën over lang voordat die episode uitkwam.
Als de serie expliciet laat zien dat Manderly een stel Freys vermoordt en tot taarten verwerkt is dat wat mij betreft hetzelfde: iets dat al in de boeken is gesuggereerd, maar nooit expliciet bevestigd.
Of dat Theon gecastreerd is trouwens: ook nooit bevestigd in de boeken, maar wel aannemelijk.

Overigens was er in de eerste scene van de serie toch ook al een meisje dat eerst dood was en vervolgens opeens weer leefde met blauwe ogen? Dat was volgens mij ook geen gewone wraith, maar een echte white walker geworden? Of hebben alle wraiths in de serie ook blauwe ogen?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  donderdag 22 mei 2014 @ 23:41:27 #280
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_140264235
quote:
2s.gif Op donderdag 22 mei 2014 23:35 schreef Zhenar het volgende:

[..]

In de boeken laat Craster zijn zoons achter voor de White Walkers en wordt hij daarom met rust gelaten. De suggestie dat de White Walkers dus mensen in hun rangen opnamen (of ze opaten of opofferden) was er iig wel. De serie heeft er nu alleen een definitief antwoord op gegeven. Maar dat blijft wel het meest voor de hand liggende antwoord volgens mij. Er waren ook al theorieën over lang voordat die episode uitkwam.
Als de serie expliciet laat zien dat Manderly een stel Freys vermoordt en tot taarten verwerkt is dat wat mij betreft hetzelfde: iets dat al in de boeken is gesuggereerd, maar nooit expliciet bevestigd.
Of dat Theon gecastreerd is trouwens: ook nooit bevestigd in de boeken, maar wel aannemelijk.

Overigens was er in de eerste scene van de serie toch ook al een meisje dat eerst dood was en vervolgens opeens weer leefde met blauwe ogen? Dat was volgens mij ook geen gewone wraith, maar een echte white walker geworden? Of hebben alle wraiths in de serie ook blauwe ogen?
Dat meisje was een wight.
Alle wights hebben inderdaad ook fel blauwe ogen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 22 mei 2014 @ 23:45:11 #281
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_140264460
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 23:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dat meisje was een wight.
Alle wights hebben inderdaad ook fel blauwe ogen.
Deze niet:

En deze niet:

Maar misschien heb ik het fout; heb jij een voorbeeld van een wight die blauwe ogen heeft?
  donderdag 22 mei 2014 @ 23:47:13 #282
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_140264572
quote:
2s.gif Op donderdag 22 mei 2014 23:45 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Deze niet:

En deze niet:

Maar misschien heb ik het fout; heb jij een voorbeeld van een wight die blauwe ogen heeft?
Daar ook. Op 2:57 van dat eerste filmpje een white walker, blauwe ogen. Daarvoor op oa 2:32 een wight met ook blauwe ogen. Volgens de boeken hebben ze allemaal fel blauwe ogen, dat ze dat niet helemaal goed doen met cgi, is denk ik een foutje.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 22 mei 2014 @ 23:53:51 #283
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_140264903
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 23:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Daar ook. Op 2:57 van dat eerste filmpje een white walker, blauwe ogen. Daarvoor op oa 2:32 een wight met ook blauwe ogen. Volgens de boeken hebben ze allemaal fel blauwe ogen, dat ze dat niet helemaal goed doen met cgi, is denk ik een foutje.
Die wight op 2:32 heeft volgens mij meer witte ogen en iig geen pupillen.De white walker heeft duidelijk pupillen en het meisje uit episode 1 ook.
Alhoewel die wight uit het tweede filmpje weer juist gewone ogen (met pupillen) lijkt te hebben.
Hm, ja, kan idd ook gewoon inconsistentie in CGI zijn.
pi_140273856
-spam-

[ Bericht 98% gewijzigd door Mike op 23-05-2014 11:57:52 ]
  vrijdag 23 mei 2014 @ 18:47:41 #285
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_140286729
Wat casting info voor het volgende seizoen:
http://winteriscoming.net(...)eason-5-new-details/
pi_140287500
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 18:47 schreef Tweek het volgende:
Maggy the Frog :o. Daar ben ik wel benieuwd naar. Zullen we dan flashbacks krijgen naar de jeugd van Cersei?
pi_140287602
http://winteriscoming.net(...)g-future-melisandre/

Pffffft, wat heb ik toch een hekel aan Kees van Nieuwkerk :(
pi_140288063
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 19:12 schreef Bijna het volgende:

[..]

Maggy the Frog :o. Daar ben ik wel benieuwd naar. Zullen we dan flashbacks krijgen naar de jeugd van Cersei?
Ja, ik hoop het!
Die voorspellingen waren awesome _O_

En The Waif gecast, dus Arya gaat sowieso naar Braavos ^O^
pi_140289984
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 18:47 schreef Tweek het volgende:
Wie missen we nog? Arianne natuurlijk, Gerold "Darkstar" Dayne, The Kindly Man, Kraznys, Aurane Waters, Jon Connington, "Aegon", hmm...
pi_140290786
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:19 schreef MAHL het volgende:

Wie missen we nog? Arianne natuurlijk, Gerold "Darkstar" Dayne, The Kindly Man, Kraznys, Aurane Waters, Jon Connington, "Aegon", hmm...
Ik weet niet wat er in het Noorden nog gaat gebeuren dit seizoen, maar daar komt ook nog wel wat dan. Val, Alys, "Arya". Hetzelfde geldt voor Bran ... denk toch dat ie aan het einde van het seizoen wel bij BR aankomt. Dan zou er volgend seizoen toch ook wel wat ontwikkelingen zijn daar. En bij Sansa ook ... spoilers voor ons.
pi_140291175
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 20:41 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Ik weet niet wat er in het Noorden nog gaat gebeuren dit seizoen, maar daar komt ook nog wel wat dan. Val, Alys, "Arya". Hetzelfde geldt voor Bran ... denk toch dat ie aan het einde van het seizoen wel bij BR aankomt. Dan zou er volgend seizoen toch ook wel wat ontwikkelingen zijn daar. En bij Sansa ook ... spoilers voor ons.
Misschien dat ze die chick van Ramsay als "Arya" gaan gebruiken?
pi_140291568
bijzonder dat ze Lollys Stokeworth hebben gecast dat betekent dat Bronn een rol blijft spelen terwijl in de boeken hij toch een beetje uit beeld verdwijnt.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:06:18 #293
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_140291723
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:01 schreef DestroyerPiet het volgende:
bijzonder dat ze Lollys Stokeworth hebben gecast dat betekent dat Bronn een rol blijft spelen terwijl in de boeken hij toch een beetje uit beeld verdwijnt.
Hij had dat zoontje van Lollys toch Tyrion genoemd? Ik denk dat hij loyaler is dan veel mensen verwachten en dat zijn rol in het verhaal nog wel een staartje gaat krijgen. :)
pi_140291747
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:06 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Hij had dat zoontje van Lollys toch Tyrion genoemd? Ik denk dat hij loyaler is dan veel mensen verwachten en dat zijn rol in het verhaal nog wel een staartje gaat krijgen. :)
Ik hoop het! Bronn _O_
pi_140291769
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:06 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Loyaal? Dat was gewoon een dikke middelvinger naar Cersei toe :D
pi_140291861
Maarruh... Coldhands komt dus niet meer in de serie als ik het goed begrijp?
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:23:11 #297
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_140292380
quote:
Ik denk dat Bronn de rol van Ilyn Payne overneemt in de serie.
pi_140292384
quote:
In boek 4 wil Cersei toch Bronn nog omleggen? Waarna ze er iemand op afstuurt die het in een 'eerlijk duel' wil uitvechten :P Alleen hoor je het alleen maar gezien er geen POV meer bij Bronn is.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:10 schreef Bijna het volgende:
Maarruh... Coldhands komt dus niet meer in de serie als ik het goed begrijp?
Castinglijst is incompleet, dus wie weet nog wel. Maar misschien is hij al gecast in seizoen 1 he ;)
pi_140292498
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:23 schreef MAHL het volgende:

[..]

In boek 4 wil Cersei toch Bronn nog omleggen? Waarna ze er iemand op afstuurt die het in een 'eerlijk duel' wil uitvechten :P Alleen hoor je het alleen maar gezien er geen POV meer bij Bronn is.

[..]

Castinglijst is incompleet, dus wie weet nog wel. Maar misschien is hij al gecast in seizoen 1 he ;)
Jij denkt dus dat Coldhands Benjen is?
pi_140292747
"They killed him long ago." Over Coldhands. Lijkt me sterk dat Benjen het dan is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')