Nou er wordt sowieso gezegd dat ie even groot is als the Mountainquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Weet je zo uit je hoofd wat voorbeelden?
Is dat zo heel vreemd in Westeros?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:42 schreef Bijna het volgende:
[..]
Nou er wordt sowieso gezegd dat ie even groot is als the Mountain
Geen idee, maar er wordt wel veel nadruk op gelegd. En er waren ook nog andere dingen, maar die weet ik niet meer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Is dat zo heel vreemd in Westeros?
Ja.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Is dat zo heel vreemd in Westeros?
Een hele grote man is vreemder dan draken, White Walkers, levende onthoofde mannen en zulks?quote:
Volgens mij keert die discussie om de 3 topics weer terug als ik dat zo leesquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Een hele grote man is vreemder dan draken, White Walkers, levende onthoofde mannen en zulks?
Oh nee, die vallen zelf onder de categorie vreemd.
God wat janken ze weer in dat andere topicZeggen dat er een aantal spannende dingen aan zitten te komen mag al niet eens meer. Zelfs niet als je er spoilertags om heen zet. Zeikwijven
Ga de tags dan niet openen als je het niet wilt wetenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:56 schreef Bijna het volgende:
[..]
Volgens mij keert die discussie om de 3 topics weer terug als ik dat zo lees
Je bent gewoon ontzettend dom. Meer kan ik er niet van maken. Het is gewoon hondsirritant, die posts die jullie er neerzetten. Denk je dat DAt in aflevering 9 gebeurt. Ja je weet wel wat ik bedoel he, ja en dat in aflevering 10 hè, wink wink nudge nudge.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Een hele grote man is vreemder dan draken, White Walkers, levende onthoofde mannen en zulks?
Oh nee, die vallen zelf onder de categorie vreemd.
God wat janken ze weer in dat andere topicZeggen dat er een aantal spannende dingen aan zitten te komen mag al niet eens meer. Zelfs niet als je er spoilertags om heen zet. Zeikwijven
Het is wel goed zo, ik blijf daar weg, je hoeft me niet een schop na te gevenquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent gewoon ontzettend dom. Meer kan ik er niet van maken. Het is gewoon hondsirritant, die posts die jullie er neerzetten. Denk je dat DAt in aflevering 9 gebeurt. Ja je weet wel wat ik bedoel he, ja en dat in aflevering 10 hè, wink wink nudge nudge.
Daar is dit topic voor, dus hou het dan ook hier. En je mag me dan wel een zeikwijf vinden, maar met je achterlijke gedrag en je klaarblijkelijke onvermogen zelfs 2 zinnetjes regels niet te snappen jagen jij en anderen als jij wel veel users weg. Vind ik persoonlijk niet echt iets om trots op te zijn, jij wel?
O en het stond eerst niet eens in spoilertags, dus dat vind ik helemaal een slechte argumentatie
Contamineer dit topic aub niet met spoilerpraatquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent gewoon ontzettend dom. Meer kan ik er niet van maken. Het is gewoon hondsirritant, die posts die jullie er neerzetten. Denk je dat DAt in aflevering 9 gebeurt. Ja je weet wel wat ik bedoel he, ja en dat in aflevering 10 hè, wink wink nudge nudge.
Daar is dit topic voor, dus hou het dan ook hier. En je mag me dan wel een zeikwijf vinden, maar met je achterlijke gedrag en je klaarblijkelijke onvermogen zelfs 2 zinnetjes regels niet te snappen jagen jij en anderen als jij wel veel users weg. Vind ik persoonlijk niet echt iets om trots op te zijn, jij wel?
O en het stond eerst niet eens in spoilertags, dus dat vind ik helemaal een slechte argumentatie
Jij begint me hier voor zeikwijf uit te schelden, dan moet je niet janken dat ik daarop reageer. Je hoeft daar ook helemaal niet weg te blijven, je moet alleen weten wat je wel en niet kan postenquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:16 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Het is wel goed zo, ik blijf daar weg, je hoeft me niet een schop na te geven
Mens zeik niet zo. Je doet je naam teveel eer aan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je begint nu te etteren. Je hebt je punt gemaakt, klaar.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:23 schreef timmmmm het volgende:
sorry dat ik jullie tere gevoelens kwets hè
Je vat alles veel te persoonlijk op, en dan ga je vervolgens een andere user de grond in boren. Je kan niet tegen kritiek dat is wel duidelijk. Ik vind het ook dom om zo te hinten naar spoilers in het andere topic, maar jij bent nog veel erger met je 'ben je er trots op' 'je bent achterlijk' etc. Alsof poesopstokje je hond heeft geschopt of zo.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:23 schreef timmmmm het volgende:
sorry dat ik jullie tere gevoelens kwets hè
quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:27 schreef Poesopstokje het volgende:
Daarnaast maak ik Tim niet persoonlijk uit voor zeikwijf, maar had ik het over ''ze'' en ''zij zeikwijven''.
We gaan verder.quote:
Hound gewond op de grond, komt priester tegen. Priester zegt later dat 'The hound' dood is en dat die zn helm op zn graf achter heeft gelaten. Helm wordt door de brotherhood gasten gestolen en gebruikt waardoor ze denken dat die nog leeft. In het klooster van de priester is een nieuwe grafdelver met het postuur van the hound. Theorie is dus dat Sandor Clegane niet dood is, maar dat hij rust heeft gevonden in dat klooster en dat alleen het 'Hound' deel van hem dood is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:34 schreef Poesopstokje het volgende:
Even terug over the Hound, dat er werd gehint dat hij zich had aangesloten bij the Brave Companions. Hoe zat dan nou precies? Ik kon het niet meer terugvinden in het andere topic. Is het nu wel iemand anders met zijn helm?
En hoe komen ze bij de theorieën dat hij ergens in een klooster zit ''verstopt''?
Dat is die priester waarmee Brienne en Pod opstap zijn toch? Die met dat hondje? Zoiets kan ik me nog herinneren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:46 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hound gewond op de grond, komt priester tegen. Priester zegt later dat 'The hound' dood is en dat die zn helm op zn graf achter heeft gelaten. Helm wordt door de brotherhood gasten gestolen en gebruikt waardoor ze denken dat die nog leeft. In het klooster van de priester is een nieuwe grafdelver met het postuur van the hound. Theorie is dus dat Sandor Clegane niet dood is, maar dat hij rust heeft gevonden in dat klooster en dat alleen het 'Hound' deel van hem dood is.
Ja hij zit al in de serie. Daar hebben ze hem uit Harrenhal. Hoe dat in t boek zat weet ik niet meer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
We gaan verder.
Ontopic: Die Robert Strong; hoe zat het nou ook alweer met Qyburn, hoe kwam Cersei daar nou precies aan, en is die al gespot in de serie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |