Heb ik ook gehad. Hij saved volgens mij de checkpoints niet. Als je het gele ronddraaiende logo ziet heeft ie gesaved.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:34 schreef NothingHappened het volgende:
Even iets geks. Ik ben net een half uurtje in de game (ps4) en dus meerdere checkpoints gehad. Zet hem vervolgens even uit om en update te installeren. Wil opnieuw opstarten. Begint hij helemaal opnieuw? Weet iemand hoe dat zit met checkpoints en save game op de ps4?
Dat is lekker crap danquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:39 schreef eight het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. Hij saved volgens mij de checkpoints niet. Als je het gele ronddraaiende logo ziet heeft ie gesaved.
Zo te zien blijft dit probleem beperkt tot aan het begin. Daarna krijg je geregeld een autosave.quote:
Oh het lijkt wel alsof die kut fransjes alleen de console versies goed bugvrij hebben gehouden. Want fuck de pc denken zequote:Op dinsdag 18 november 2014 22:34 schreef Catkiller het volgende:
Speelt prima op de Xbox One. Nu een uur of 6 er zeker in gestoken en geen vreemde dingen tegen gekomen die mij bij zijn gebleven. Ja met een paraglider in een cutscene belanden en een vrouwtje die vervolgens weg loopt door de paraglider heen (die wel in de cutscene was beland dus).
Verder is het gewoon meer van hetzelfde natuurlijk maar dat was vooraf al wel bekend.
Het kostte mij ook wat moeite jaquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:37 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja. Ik kan de eerste toren noggeeneens bereiken
Bij mij blijftie maar crashen. Lijkt de videokaart wel.quote:
Ubisoft en pc gaan al lange tijd niet meer goed samen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:38 schreef badschaap het volgende:
[..]
Oh het lijkt wel alsof die kut fransjes alleen de console versies goed bugvrij hebben gehouden. Want fuck de pc denken ze
Waarom brengen ze dan uberhaubt nog één game uit op de pc?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:18 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ubisoft en pc gaan al lange tijd niet meer goed samen.
Ja je hebt gelijk. Het is nu wat beter geregeld allemaal. Eigenlijk net als in de vorige delen van Far Cry, maar die heb ik al honderd jaar niet gespeeld. Dus was vergetenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:50 schreef eight het volgende:
[..]
Zo te zien blijft dit probleem beperkt tot aan het begin. Daarna krijg je geregeld een autosave.
Ik loop wel soms wat te kloten met de besturing, dat is wel minder
Ik heb een 7870 en zelfs daarop met alles op High draait ie superquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:46 schreef badschaap het volgende:
[..]
Bij mij blijftie maar crashen. Lijkt de videokaart wel.
Je zou toch denken dat een hd7970 goed genoeg zou moeten zijn
Time challenges heb ik ook een schijthekel aan. Dat ophalen van pakketten en dan binnen een bepaalde tijd af moeten leveren. Maar ja, ik moet ze toch doen.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:13 schreef NothingHappened het volgende:
Wat ik minder vind zijn de time challenges.en die kolere vreselijke honden. Omdat je niet zoveel ammo hebt zeg maar....(...ammo?.....maar dan koop je toch?)......en ik een cheapass ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |