SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door MrvanTrapZ op 15-05-2014 19:43:40 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Nee, jij bij Trapz.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Moet je hem ook maar een blowjob geven.
Heerlijk, en ook omgekeerd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, jij bij Trapz.
Doe een keer aardig ofzo.
Beter haal je het weg en vervang je het voor een mooie chick.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
WTF doet dat Voetbal SC logo in het OP
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Beter haal je het weg en vervang je het voor een mooie chick.
Sorry, waarom word je meteen boos dan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zoals altijd begrepen jullie mijn post niet goed. Ik bedoelde dat het niveau nu wel weer hoog is omdat er geen ruzie meer wordt gemaakt. Maar jullie denken meteen weer aan iets anders.
Ik word niet boos, ik zit hier nog steeds met dit gezicht.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sorry, waarom wordt je meteen boos dan.
Billen een 6je en Tetten een 9.quote:
Heb je een nieuwe bril?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik word niet boos, ik zit hier nog steeds met dit gezicht. [ afbeelding ]
Waarom heb je thuis een zonnebril op?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik word niet boos, ik zit hier nog steeds met dit gezicht. [ afbeelding ]
Zijn gloeilamp is te fel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waarom heb je thuis een zonnebril op?
Done.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Beter haal je het weg en vervang je het voor een mooie chick.
Of het lampje van zijn Xbox controller.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |