quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:02 schreef Susteren het volgende:
Ik heb wel een vrij leuk ontwerp van een cage, want eerlijk gezegd zijn zowat alle dslr cages tot nu toe maar matig en allemaal ongeveer het zelfde ontwerp.
Het is dan ook niet bedoeld om mee te fotograferen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:27 schreef GoldenBatt het volgende:
Dan ligt dat kreng toch niet meer degelijk in de hand? :S
Extra mounts en bescherming, vooral handig bij een rig.quote:
3d model kan ik wel zelf maken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:35 schreef Wespensteek het volgende:
Ik neem aan dat je niet de habbycam cage wil namaken maar een eigen ontwerp hebt. Het zal dan van de nodige techniek en materialen afhangen om de prijs te beoordelen. Een echt prototype zal denk ik aardig wat gaan kosten als je het laat maken. Ik neem aan dat je nog geen 3d tekening etc. hebt.
Dit bedrijf heeft meerdere vestigingen:
http://www.fablabgroningen.nl/pagina/het-fablab-uitgelegd
Nou begrijp ik niet meer wat je wil laten maken, je wilt toch die metalen delen laten uitsnijden?quote:
Heb nooit een 5d2 gehad, was van een 7d en 1d3 naar 5d gegaan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:05 schreef SunChaser het volgende:
Sinds wanneer maak jij je trouwens druk om hoe duur t is. Je stapte binnen n jaar over van 5D2 naar 5d3, heb een eigen studio met lampen, doeken, een job, je hebt een kerstboom om je DSLR, nieuwste software en overweegt een GH4 en nu wil je weten wat dit kost?
Nope, helaas! Lijkt me wel gaaf, want ben al een tijd naar iets aan het zoeken wat eigenlijk nog niet te koop is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
En heb je al een idee hoe je hier verder mee kan komen?
Vraag is meer of het nuttig is in verhouding tot de apparatuur die nu al voor handen is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:43 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nope, helaas! Lijkt me wel gaaf, want ben al een tijd naar iets aan het zoeken wat eigenlijk nog niet te koop is.
Ik denk dat met zoveel verbeteringen op andere gebieden in de videowereld een nieuw soort cage niet onredelijk is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vraag is meer of het nuttig is in verhouding tot de apparatuur die nu al voor handen is.
Eerst examens, dan nieuwe gear Susteren!!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:56 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik denk dat met zoveel verbeteringen op andere gebieden in de videowereld een nieuw soort cage niet onredelijk is.
Zoals alles, zorgen dat je banksaldo een beetje binnen de perken blijftquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:35 schreef Pizza_Boom het volgende:
Wat is het praktisch nut van zo'n ding?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |