quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:47 schreef Voxs het volgende:
[youtube]https://i.imgur.com/8XuNOSB.gif[/youtube]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:47 schreef Joezi het volgende:
lol geen inspiratie dus.. moet het logo blijven glinsteren? was eigenlijk alleen voor de 100th SC!!
lol kijk je wel uit, dat deed Manson ook met een beatles liedjequote:Op donderdag 15 mei 2014 15:54 schreef Braindead2000 het volgende:
Toendertijd ben ik dagen bezig geweest om de lyrics van The Cure te ontcijferen. Zat ik met mijn walkman op, constant heen en terug spoelen, en dan kon ik eindelijk 1 zin opschrijven.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:54 schreef Braindead2000 het volgende:
Toendertijd ben ik dagen bezig geweest om de lyrics van The Cure te ontcijferen. Zat ik met mijn walkman op, constant heen en terug spoelen, en dan kon ik eindelijk 1 zin opschrijven.
Hij zocht waarschijnlijk de betekenis erachter. Ik kon gewoon niet goed horen wat ze nou zongen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol kijk je wel uit, dat deed Manson ook met een beatles liedje
Okay hadden we het eerder over hier, ik luister nooit echt naar de tekst komt bij mij nooit direct binnen ofzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hij zocht waarschijnlijk de betekenis erachter. Ik kon gewoon niet goed horen wat ze nou zongen.
Niet? maar de tekst is zo wezenlijk belangrijk!quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay hadden we het eerder over hier, ik luister nooit echt naar de tekst komt bij mij nooit direct binnen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |