quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:47 schreef Voxs het volgende:
[youtube]https://i.imgur.com/8XuNOSB.gif[/youtube]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:47 schreef Joezi het volgende:
lol geen inspiratie dus.. moet het logo blijven glinsteren? was eigenlijk alleen voor de 100th SC!!
lol kijk je wel uit, dat deed Manson ook met een beatles liedjequote:Op donderdag 15 mei 2014 15:54 schreef Braindead2000 het volgende:
Toendertijd ben ik dagen bezig geweest om de lyrics van The Cure te ontcijferen. Zat ik met mijn walkman op, constant heen en terug spoelen, en dan kon ik eindelijk 1 zin opschrijven.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:54 schreef Braindead2000 het volgende:
Toendertijd ben ik dagen bezig geweest om de lyrics van The Cure te ontcijferen. Zat ik met mijn walkman op, constant heen en terug spoelen, en dan kon ik eindelijk 1 zin opschrijven.
Hij zocht waarschijnlijk de betekenis erachter. Ik kon gewoon niet goed horen wat ze nou zongen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol kijk je wel uit, dat deed Manson ook met een beatles liedje
Okay hadden we het eerder over hier, ik luister nooit echt naar de tekst komt bij mij nooit direct binnen ofzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hij zocht waarschijnlijk de betekenis erachter. Ik kon gewoon niet goed horen wat ze nou zongen.
Niet? maar de tekst is zo wezenlijk belangrijk!quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay hadden we het eerder over hier, ik luister nooit echt naar de tekst komt bij mij nooit direct binnen ofzo
Ik vind tekst ook niet zo belangrijk maar vroeger wou ik graag meezingen en dan heb je de lyrics wel nodig. Tegenwoordig luister ik meer als ik muziek op heb.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay hadden we het eerder over hier, ik luister nooit echt naar de tekst komt bij mij nooit direct binnen ofzo
Ik ook. gewoon eentje voor de stof, de rest verknoeien met andere dingenquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:59 schreef isax het volgende:
oh een goude stofschaar![]()
ik heb al 5 stofscharen
Soms is tekst gewoon poëzie. Zelfs de teksten van Underworld, terwijl die man eigenlijk gewoon maar wat aan elkaar ritselt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind tekst ook niet zo belangrijk maar vroeger wou ik graag meezingen en dan heb je de lyrics wel nodig. Tegenwoordig luister ik meer als ik muziek op heb.
vind ik zondequote:Op donderdag 15 mei 2014 16:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook. gewoon eentje voor de stof, de rest verknoeien met andere dingen
Ik knipte de songteksten uit van die popbladen en plakte ze in mijn agenda. Best geinig om terug te kijken soms wat ik toen goed vond.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hij zocht waarschijnlijk de betekenis erachter. Ik kon gewoon niet goed horen wat ze nou zongen.
ik las sexfilmsquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe kijken jullie trouwens naar series/films? Met Nederlandse of Engelse ondertiteling of zonder?
domme teksten storen me wel zoals : there are 15 million bicycles in Bejing.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Soms is tekst gewoon poëzie. Zelfs de teksten van Underworld, terwijl die man eigenlijk gewoon maar wat aan elkaar ritselt.
Engels. Geen ondertiteling nodig, leidt te vaak af ook.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe kijken jullie trouwens naar series/films? Met Nederlandse of Engelse ondertiteling of zonder?
ja soms wel, maar meestal valt het erg tegen, wordt toch gekozen op woorden die rijmen en mooi klinken. Nederlandstalig vind ik daarom ook meestal niet mooi, omdat ik het dan wel gelijk hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Soms is tekst gewoon poëzie. Zelfs de teksten van Underworld, terwijl die man eigenlijk gewoon maar wat aan elkaar ritselt.
Tekst is zeker belangrijk, vind ik dan, anders kan je net zo goed in een lift gaan staan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vreselijk! Katie Nogwat toch?aargh das erg ja.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
domme teksten storen me wel zoals : there are 15 million bicycles in Bejing.
Er zijn mooie NL nummers..maar niet van de 100% nlerts.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja soms wel, maar meestal valt het erg tegen, wordt toch gekozen op woorden die rijmen en mooi klinken. Nederlandstalig vind ik daarom ook meestal niet mooi, omdat ik het dan wel gelijk hoor.
op zich was de muziek van dat nummer en haar stem mooi. Met goede teksten had ze er best een aardig nummer van kunnen makenquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vreselijk! Katie Nogwat toch?aargh das erg ja.
Meestal Nederlands, Engels wel eens als het ook Engels gesproken is. Een Spaanse film met Engelse ondertitels trek ik weer niet op 1 of andere manier.. to much input..quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Ze heeft heaven van The Cure wel weer mooi gecoverdquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
op zich was de muziek van dat nummer en haar stem mooi. Met goede teksten had ze er best een aardig nummer van kunnen maken
Ja alles. Goed in Engels. Lees veel Engels, grote woordenschat. hmm ik praat in Stenoquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar als je zonder engelse ondertiteling naar een film kijk, versta je dan alles? Ik heb daar moeite mee, vooral als ze een accent hebben en er veel achtergrond geluid is.
Ja is wel lastig, ben ook meer een beta.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar als je zonder engelse ondertiteling naar een film kijk, versta je dan alles? Ik heb daar moeite mee, vooral als ze een accent hebben en er veel achtergrond geluid is.
Ook geen probleem meequote:Op donderdag 15 mei 2014 16:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb in het begin van een film ook altijd moeite met namen en gezichten.
Ik heb altijd ondertitels aan omdat ik de helft niet versta anders, door geluid op de achtergrond maar ook door geluiden om me heen. En de muziek staat soms achterlijk hard in films.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:07 schreef Braindead2000 het volgende:
vloeiend maar ik heb dan ook denk ik 5 maanden in totaal alleen engels gesproken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb ook wel eens een Koreaanse film gezien en begreep er helemaal niks van op het eind. Toen ging ik op internet lezen en bleek dat de persoon waarvan ik dacht 1 en dezelfde actrice te zijn dat het er 2 waren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb in het begin van een film ook altijd moeite met namen en gezichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |