Dan wordt je examen voor ongeldig verklaard.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:36 schreef TimFRFC het volgende:
Ik heb vandaag mijn examen Duits met potlood gemaakt. Maar ik hoor net dat je examens niet met potlood mag maken? Wat nu?
ditquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:41 schreef Blackwrench het volgende:
Lekkere surveillanten heb je dan zeg. Die hadden toch kunnen zien dat je alles in potlood had geschreven toen je het werk inleverde? Als ze er dan even wat van hadden gezegd had je het over kunnen schrijven met pen... Maar ook wel beetje dom van jezelf
hoop t voor je dit is erg lullig zoquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:55 schreef TimFRFC het volgende:
School gebeld. Meteen de hele school in rep en roer. Heb gezegd dat ze een fotokopie moesten maken zoals Lemmens zei. En ze zeiden dat ze het gingen doen. Ben benieuwd hoe ze het oplossen.
Hihi, ik zie zo spontaan allemaal mensen helemaal in paniek rond rennenquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:55 schreef TimFRFC het volgende:
School gebeld. Meteen de hele school in rep en roer. Heb gezegd dat ze een fotokopie moesten maken zoals Lemmens zei. En ze zeiden dat ze het gingen doen. Ben benieuwd hoe ze het oplossen.
Onze teamleider houdt altijd zo'n praatje voordat het examen begint en zei toen van: denk erom maak je examen met pen, als je je examen met potlood maakt wordt ie meteen ongeldig verklaard. Een potlood gebruiken bij je examen is niet toegestaan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:13 schreef TimFRFC het volgende:
Als die meetelt heb ik tussen 6,1 en 7,1. Hopen dat ze niet zo moeilijk doen..
wutquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:55 schreef TimFRFC het volgende:
Wat.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:37 schreef romanv het volgende:
ja ik had nederlands op het opgaveblad gemaakt... mentor stuurde me 10 minuten voor dat het uur om was terug.
HELD!quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:50 schreef imikethat het volgende:
Je mag hem niet met potlood maken want dan kan je hem achteraf nog makkelijk veranderen. Zowiezo ongeldig en je bent dus de lul
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |