In de drank, en niet door wie nee, geen idee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:22 schreef Uccie het volgende:
Oh, dat klinkt wel eng![]()
Weet je ook hoe en door wie?
Daarom zegt mijn mamma altijd dat je je drankje niet onbeheerd moet achterlatenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In de drank, en niet door wie nee, geen idee.
Ja ik laat 't ook nooit ergens staan eigenlijk, geen flauw idee hoe het ze gelukt is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom zegt mijn mamma altijd dat je je drankje niet onbeheerd moet achterlaten
ja alsof ze zomaar mee naar huis gaan als je geen fotomodel bent. en als ze al meegaan dan is die ghb denk ik niet eens nodigquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:24 schreef sp3c het volgende:
gewoon zeggen dat je thuis nog bier hebt en daar wat GHB indumpen stelletje wijven
alles moet altijd maar ingewikkeld
niet zo moeilijk doen hoor cnorquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
ja alsof ze zomaar mee naar huis gaan als je geen fotomodel bent. en als ze al meegaan dan is die ghb denk ik niet eens nodig
Zonde van het geld ook, zal best duur zijn dat spul.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:27 schreef sp3c het volgende:
dan ben je ook een lul hoor
ga je een wildvreemde lopen drogeren en dan doe je er verder niets mee
60 piek voor een halve liter.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zonde van het geld ook, zal best duur zijn dat spul.
Oh dat valt nog mee, je hebt maar een paar druppels nodig toch?quote:
Ik ben zo'n sufkut, ik zou niet weten hoe ik eraan moet komen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee, je hebt maar een paar druppels nodig toch?
Niet dat ik zoiets ooit zou doen natuurlijk.
Mwah ik denk dat ik er wel achter zou kunnen komen waar ik het moet halen. Maar ik drink liever dan dat ik wat in mijn neus stop. nquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben zo'n sufkut, ik zou niet weten hoe ik eraan moet komen.
Heb ook nog nooit cocaine in het echt gezienniet dat ik denk dat ik het nodig heb.
Lijkt me doodeng, maar dat heb ik al bij wiet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat ik er wel achter zou kunnen komen waar ik het moet halen. Maar ik drink liever dan dat ik wat in mijn neus stop. n
Mwoh vergelijkbaar met een dosis hoestdrank, gewoon klein lepeltje vol veelal.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee, je hebt maar een paar druppels nodig toch?
Niet dat ik zoiets ooit zou doen natuurlijk.
Ik haal wel een fles wodka, lekkerder ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh vergelijkbaar met een dosis hoestdrank, gewoon klein lepeltje vol veelal.
En als je niet KO wilt gaan vul je dat gewoon steeds aan langzaam.
en dan wat, aan de barman vragen oftie ook iets 'andersquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
Gewoon in een of andere 'hippe' tent een beetje rondkijken ik denk dat je er dan wel aan kunt komen hoor.
Sowieso zou ik het niet van een of andere kerel op een brug kopen.
Precies.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik haal wel een fles wodka, lekkerder ook
Of gin....hmm ik denk toch maar dat ik over 2,5mnd wel weer wat ga drinken soms.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik haal wel een fles wodka, lekkerder ook
Nee man niet de barman. Je ziet vast wel een of andere gozer spul verkopen. Tenminste zo ging het vroegerquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dan wat, aan de barman vragen oftie ook iets 'anders' verkoopt ofzo?
ik zou klappen krijgen als ik ernaar op zoek ga denk ik
Misschien is dat een A'dams dingquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:39 schreef sp3c het volgende:
ik heb dat echt nog nooit gezien
alleen rozen maar die zou ik niet in mijn neus proppen
Moet je een keer op onze personeelsfeestjes komen, dan komt wel veel voorbij.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:39 schreef sp3c het volgende:
Dan ging je naar brave tenten denk ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:39 schreef sp3c het volgende:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet je een keer op onze personeelsfeestjes komen, dan komt wel veel voorbij.
Stereotype confirmed zegmaar, veel poederneusjes.
Zelfs in restaurants heb ik 't gezien bij collega's, schaamteloos gewoon maargoed.
Nee, tuurlijk niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat alleen hier is hoor.
Nu ook niet meer. Maar vroeger toen ik nog vaak uitging zag ik het geregeld. Maar dat was dan meer in 'clubs' in de kroeg heb ik het nooit gezien.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet.
Maar het valt me denk ik ook niet op, ik let daar helemaal niet op.
Op een gegeven moment loop ik daar dronken (maar niet onder invloed van meer) constant excuses aan te bieden aan bediening/overig personeel omtrent het gedrag van m'n collega's.quote:
Dat sowieso ja. Krijg je wasmiddel of zoquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:43 schreef YokiKater het volgende:
Maar als je als noob opzoek gaat naar drugs dan wordt je vrijwel zeker genaaid.
Mensen die op straat kopen zijn sowieso idioten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:43 schreef YokiKater het volgende:
Maar als je als noob opzoek gaat naar drugs dan wordt je vrijwel zeker genaaid.
ik heb wel een aantal personeelsfeestjes gehad met bankmensen als het ware maar dat was gewoon keihard zuipenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet je een keer op onze personeelsfeestjes komen, dan komt wel veel voorbij.
Stereotype confirmed zegmaar, veel poederneusjes.
Zelfs in restaurants heb ik 't gezien bij collega's, schaamteloos gewoon maargoed.
Keihard zuipen is zeker de hoofdzaak.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb wel een aantal personeelsfeestjes gehad met bankmensen als het ware maar dat was gewoon keihard zuipen
maar ik let ook gewoon niet op
Jij hebt een record te pakken zie ik.quote:
Haha, en dan zo'n post.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij hebt een record te pakken zie ik.
Even met spaties:
http:// forum.fok.nl /topic /2106348 /1/ 999 # 140000000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |