Kan je dan niet JPSeek gebruiken?quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Weet jij nog een tool waarmee je een verborgen plaatje uit een ander plaatje haalt? (Steganographie)
Jphide hebben ze gebruikt om het te verbergen.
Een nieuwe poenani?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:11 schreef Karina het volgende:
Dammit ik wil gaan stofzuigen en dweilen, is net de postbode geweest met mijn pakje van shopamerica. Maar ik houd me in, eerst schoonmaken en dan openmaken.
Ik heb tussen de middag even seks gehad na de vergadering inderdaad, maar daar doel je niet op denk ik?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:23 schreef Webschip het volgende:
Voorschrift is weer goddelijker geworden las ik net.
Ik bedoel dat je aardig op weg lijkt te zijn om een echte bedrijfsgod te worden. Met alles wat daarbij hoort.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb tussen de middag even seks gehad na de vergadering inderdaad, maar daar doel je niet op denk ik?
Welnee. Zie wel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:43 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je aardig op weg lijkt te zijn om een echte bedrijfsgod te worden. Met alles wat daarbij hoort.
a tergo was het hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Corrie is op dit moment geinteresseerd in Atergo
Staat ook een plaatje bijquote:A tergo (auch: coitus a tergo, lat. für ,Geschlechtsverkehr von hinten‘ ferner auch als vis a tergo oder Kraft von hinten, im Gegensatz dazu vis a fronte) ist eine zusammenfassende Bezeichnung für mehrere Varianten, den Geschlechtsverkehr zu praktizieren, bei denen der aktive Partner den Rücken des passiven im Blickfeld hat.
Hoe moet ik nou weten wat Duitsers doen man!quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:44 schreef sp3c het volgende:
als je het op zijn duits zegt dan is het gewoon kontsex
datdoendie gastennu eenmaal
Isolde nog wat, die deed toen ook De Wereld Leert door. Stomme kut.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie is dat wijf aan tafel?
wat een naar mens
Paul de Leeuw?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie is dat wijf aan tafel?
wat een naar mens
Nee zo ben ik nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij kunt helemaal niet overspelig zijn!
Gewoon GHB halen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zo ben ik nietMaar een liefdesdrankje komt altijd van pas natuurlijk
Ik vind het wel knap, ik ben 2 keer gedrogeerd ermee en ben iedere keer nog zelfstandig ergens heengelopen om vervolgens urenlang KO te gaan. Heb me beide keren opgesloten in een wc hokje.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:20 schreef Uccie het volgende:
Nee teveel gesleep met zo'n bewusteloze kerel.
Klinkt nu alweer ingewikkeld.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
Ah het is dus een kwestie van precies de juiste dosering geen zodat hij nog net mee naar huis kan lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |