Niet om het een of ander maar dwc zou dit gelukt zijn zonder gepakt te worden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:54 schreef Modus het volgende:
dwc gespot
[..]
http://nos.nl/artikel/647973-stagiair-fraudeert186000-euro.html
quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar dwc zou dit gelukt zijn zonder gepakt te worden.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kunnen die grenzen binnen Europa weer dicht?
Mijn airbag is gestolensrs
Ik vond het vanochtend wat minder leukquote:
Valt te begrijpenquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het vanochtend wat minder leuk
Die was meer waard dan de hele auto?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kunnen die grenzen binnen Europa weer dicht?
Mijn airbag is gestolensrs
Ja, autoradio zit in het dashboard, dus die hebben ze laten zittenquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Valt te begrijpen
heb je je autoradio nog wel?
Mag hopen van nietquote:
Je wil niet weten waar ik wel met m'n hoofd kan komenquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Alsof je überhaupt tot zo hoog met je hoofd komt.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wil niet weten waar ik wel met m'n hoofd kan komen
quote:
Hoi.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef Chai het volgende:
KLB / SadPanda
KLB / d4v1d is bang voor slotjes
KLB / Blauwetijger
kut met perenquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:07 schreef Yiha het volgende:
Nutella met honing is een goede smaakcombinatie.
Bril nodig? WD lijkt hier voor geen meter op. Ik was mijn eigen postje aan het zoeken om vanaf daar verder te lezen en zag deze paint en herkende Semtex meteen zonder de reacties te lezen.quote:
Blonde del in KLB SC, ik dacht wd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Bril nodig? WD lijkt hier voor geen meter op. Ik was mijn eigen postje aan het zoeken om vanaf daar verder te lezen en zag deze paint en herkende Semtex meteen zonder de reacties te lezen.
@Chai: heel goed gelukt.
Yiha kende haar sowieso wel geloof ik, zijn DM overload kwam in eerste instantie omdat hij mij ging vragen om haar facebookquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:28 schreef Gridlok het volgende:
Volgens mij waren jullie hier helemaal niet in de tijd dat wd poste.
Watquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Yiha kende haar sowieso wel geloof ik, zijn DM overload kwam in eerste instantie omdat hij mij ging vragen om haar facebook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |