Ja geen reet aan inderdaad. En Susteren met z'n citroenenkopquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar daardoor wordt het saai. Altijd dezelfde enge bewonderaars en daardoor alleen dezelfden die iets posten.
100x skaaai vanuit dezelfde hoek.
is wel hard nodig jaquote:
nou bedankt he. Onaangenaam kutwiefquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar daardoor wordt het saai. Altijd dezelfde enge bewonderaars en daardoor alleen dezelfden die iets posten.
100x skaaai vanuit dezelfde hoek.
Jij bent altijd de welkome afwisseling in USquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nou bedankt he. Onaangenaam kutwief
Grapje
Hahahaha.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja geen reet aan inderdaad. En Susteren met z'n citroenenkop
Ja hij kijkt toch altijd alsof hij net in een citroen gebeten heeftquote:
Heb jij deze gemaakt?quote:
Gvd.quote:
ze is in ieder geval herkenbaar jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat moest wel, anders lijkt hij niet.en de ogen moesten nog iets enger eigenlijk.
maar verder mag ik zeggen wat ik wil?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:00 schreef Chloroform het volgende:
Nou ja, je kunt zeggen wat je wil over haar, maar ze is wel heel veel afgevallen.
Ik las dit een beetje op een sarcastische manier omdat ze dat zelf ook vaak aangeeft...quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:00 schreef Chloroform het volgende:
Nou ja, je kunt zeggen wat je wil over haar, maar ze is wel heel veel afgevallen.
Ja dat was m'n punt ook.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik las dit een beetje op een sarcastische manier omdat ze dat zelf ook vaak aangeeft...
Oh toch welquote:
meteen outfits gechecktquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:17 schreef Chai het volgende:
Waar is dWc? Het wordt weer een ThunderThighsThursday.
Linkquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:17 schreef Chai het volgende:
Waar is dWc? Het wordt weer een ThunderThighsThursday.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |