Ja geen reet aan inderdaad. En Susteren met z'n citroenenkopquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar daardoor wordt het saai. Altijd dezelfde enge bewonderaars en daardoor alleen dezelfden die iets posten.
100x skaaai vanuit dezelfde hoek.
is wel hard nodig jaquote:
nou bedankt he. Onaangenaam kutwiefquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar daardoor wordt het saai. Altijd dezelfde enge bewonderaars en daardoor alleen dezelfden die iets posten.
100x skaaai vanuit dezelfde hoek.
Jij bent altijd de welkome afwisseling in USquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nou bedankt he. Onaangenaam kutwief
Grapje
Hahahaha.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja geen reet aan inderdaad. En Susteren met z'n citroenenkop
Ja hij kijkt toch altijd alsof hij net in een citroen gebeten heeftquote:
Heb jij deze gemaakt?quote:
Gvd.quote:
ze is in ieder geval herkenbaar jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat moest wel, anders lijkt hij niet.en de ogen moesten nog iets enger eigenlijk.
maar verder mag ik zeggen wat ik wil?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:00 schreef Chloroform het volgende:
Nou ja, je kunt zeggen wat je wil over haar, maar ze is wel heel veel afgevallen.
Ik las dit een beetje op een sarcastische manier omdat ze dat zelf ook vaak aangeeft...quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:00 schreef Chloroform het volgende:
Nou ja, je kunt zeggen wat je wil over haar, maar ze is wel heel veel afgevallen.
Ja dat was m'n punt ook.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik las dit een beetje op een sarcastische manier omdat ze dat zelf ook vaak aangeeft...
Oh toch welquote:
meteen outfits gechecktquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:17 schreef Chai het volgende:
Waar is dWc? Het wordt weer een ThunderThighsThursday.
Linkquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:17 schreef Chai het volgende:
Waar is dWc? Het wordt weer een ThunderThighsThursday.
geen idee waar dit over gaat weerquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen HJ nog maar hoor. Wel grappig dat ze vaak op donderdag post.
volgens mij niet, gewoon maar wat zeggen om het te zeggen ja togggquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was jij hier toen al hier? Of je hebt zeker de foto's terug gezocht viespeukje
Mooi hequote:Op donderdag 15 mei 2014 14:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, op een forum waar de meerderheid van de users bestaat uit mannelijke zolderkamerautisten is een username met 'slikker' inderdaad 'gewoon een naam'.
Hij was Loppe.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toen ik me 5 jaar geleden aanmeldde had ik me eigenlijk Chai-93 moeten noemen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi heals of dat niet opvalt idd
Of de zoveelste dude zonder enige subtiliteit met aandacht tekort of gewoon een lelijk dik mokkel
Ja preciesquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi heals of dat niet opvalt idd
Of de zoveelste dude zonder enige subtiliteit met aandacht tekort of gewoon een lelijk dik mokkel
Ben hier al van 2008quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, horsedollo93quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen ik me 5 jaar geleden aanmeldde had ik me eigenlijk Chai-93 moeten noemen.
Blondje-93quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen ik me 5 jaar geleden aanmeldde had ik me eigenlijk Chai-93 moeten noemen.
Ja, valt echt niet op hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja preciesVooral icm zijn/haar posts.
Nee op Chai-93 hadden meer autisten gehit. Gewoon onschuldig jong meisje van 16 zonder vieze naam.quote:
Onschuldig?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee op Chai-93 hadden meer autisten gehit. Gewoon onschuldig jong meisje van 16 zonder vieze naam.
Ik kan er ook helemaal niks mee nee. Snap niet hoe het mogelijk is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, valt echt niet op hooren nog steeds blijven de onzekere mannetjes reageren en voeden
cannotcope pls
In het begin wel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onschuldig?zijn maar weinig die, als het gesprek over het OV gaat, begint over bebloede tampons gooien enzo
Bewijs..quote:
Vind je het fijn als autisten op jou 'hitten'?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee op Chai-93 hadden meer autisten gehit. Gewoon onschuldig jong meisje van 16 zonder vieze naam.
Wat denk je zelf, haar vriend is mozyquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind je het fijn als autisten op jou 'hitten'?
Nee. Is niet echt vleiend of zo.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind je het fijn als autisten op jou 'hitten'?
De hoogte van jouw lichaam is laag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |