Vanwaar de hoon over Apple?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:10 schreef edcetera het volgende:
Technologisch heeft Mozilla een ultiem statement gezet en maakt ook Microsoft een goede kans (maar hebben ze een achterstand qua standaarden en reputatie). Apple![]()
Vind het nog steeds een bloody shame dat de Ubuntu Razor nooit uitgekomen is.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:42 schreef kree het volgende:
Ok dus naast.
Windows mobile
Android
iOS
Blackberry
Nu een mozilla Phone?
Het voordeel van apps is de reductie in dataverbruik. Een app is in de meeste gevallen een veredelde browser, die data binnenhaalt en het dan op je scherm tovert. Een (mobiele) website is data + opmaak + scripts, als je die elke keer opnieuw moet binnenhalen is je bundel sneller op.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:24 schreef edcetera het volgende:
Firefox OS. HTML5: Deze jongens begrijpen het![]()
Als bedrijf "epps" ontwikkelen voor meerdere platforms (iOS, Android ,WP, BB etc.....)Kost simpelweg teveel geld.
Een standaard, een toekomst (email,www, dns, TCP/IP)
Als die app alleen maar wat json binnenhaalt en dat weergeeft is dat net zoveel data als de browser.. Ik mis je punt over het datagebruik app vs browser.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:38 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het voordeel van apps is de reductie in dataverbruik. Een app is in de meeste gevallen een veredelde browser, die data binnenhaalt en het dan op je scherm tovert. Een (mobiele) website is data + opmaak + scripts, als je die elke keer opnieuw moet binnenhalen is je bundel sneller op.
Ik gebruik zelf wel zo veel mogelijk de mobiele websites. Apps die mijn contactenlijst willen inzien terwijl ze alleen het nieuws moeten weergeven vertrouw ik niet.
FirefoxOS heeft als ultiem doel geheel online te werken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als die app alleen maar wat json binnenhaalt en dat weergeeft is dat net zoveel data als de browser.. Ik mis je punt over het datagebruik app vs browser.
Mooi doel, maar niet aan mij besteed. Zelfde reden dat ik niet aan streaming media doe (Netflix, Spotify, etc).quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:56 schreef BabeWatcher het volgende:
FirefoxOS heeft als ultiem doel geheel online te werken.
(dit hoort natuurlijk niet de Linux-reeks thuis)
quote:
vvmquote:
nanoquote:
Wow ziet er tof uit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:17 schreef Robuustheid het volgende:
Vim.
Overduidelijk.
Zojuist vandaag dit plugin geinstalleerd, naast m'n al 80 plugins: https://github.com/jaxbot/brolink.vim
Dat ziet er erg goed uit zeg. Kun je een paar van je favoriete plugins nog noemen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:17 schreef Robuustheid het volgende:
Vim.
Overduidelijk.
Zojuist vandaag dit plugin geinstalleerd, naast m'n al 80 plugins: https://github.com/jaxbot/brolink.vim
Basis vimscriptquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat ziet er erg goed uit zeg. Kun je een paar van je favoriete plugins nog noemen?
Nou, wordt het niet tijd dat je ook eens wat gaat proberen dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:48 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik ben de enige niet programmeur hier![]()
![]()
,..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |