Jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was toen nog echt van Toybox en Aqua geloof ik
klopt, is toch ook niet voor iedereen toegankelijk ofzo?quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Esoterie is ook mooi Inso
Maar dat is echt diepe shit
''De goddelijkheid in jezelf zoeken/vinden''quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat bij de kerk pastoors vaak 65+ zijn ik zou best een keer met een jongere persoon willen praten over geloof.
vrijmetselarij ken ik niet zo goed wat is dat dan
jij weetquote:
en GIGIquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was toen nog echt van Toybox en Aqua geloof ik
ja en als je wat met cijfers hebt val je ook gelijk hoger uitquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Weten jullie nog die autisme-test in het VBL-topic daar legde wetenschappers toch ook heel nadrukkelijk de link tussen autisme en religie
Blue.quote:
Ja Gigi d`agostino was geweldigquote:
Al was ik ook wel van Eminem en Linkin Park toen die tijd.quote:
eminemquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al was ik ook wel van Eminem en Linkin Park toen die tijd.
Jawelquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt, is toch ook niet voor iedereen toegankelijk ofzo?
Lees alleen dat stukje is wel intrigerend maar je gaat er helemaal in op, nee je MOET er helemaal in opgaan anders denk je wat is dit voor moeilijke shit. Urantia en Oahspe dan.quote:Het Urantia Boek stelt dat de wieg van de mens in Azië stond, niet in Afrika. Het ontstaan van de spiraalnevel waaruit ons zonnestelsel is ontstaan zou honderden miljarden jaren terug liggen. Het Urantia Boek stelt onze planeet voor als tiener en als deel van een immense reeks van werelden waarop zich intelligent leven ontwikkelt. Deze zouden zich allen binnen de grenzen van de zeven superuniversa bevinden. De dichtheid van het heelal wordt vergeleken met een dozijn sinaasappels die rondgaan binnen een holle planeet Aarde. Evolutionaire werelden als de onze zouden over het algemeen een diameter hebben tussen ongeveer 11.000 en 15.000 kilometer, terwijl de grootte van onze zon, ruim 1,3 miljoen kilometer in doorsnee, representatief is voor de meeste zonnen in het meesteruniversum. Dit is de naam die in het boek wordt gegeven voor 'het hele spectrum' van zonnen, werelden, in alle drie de delen van het heelal: het centrale universum ('Havona' genoemd in het boek ), de zeven superuniversa en de meerlagige buitenruimte.
Dat was iets laterquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al was ik ook wel van Eminem en Linkin Park toen die tijd.
dagquote:
Eminem was niet veel later toch?quote:
Uhu. Evanescencequote:
Nee maar wel in 2000.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eminem was niet veel later toch?
Britney Spears en Christina waren dacht ik ook uit die tijd.
en Alizée natuurlijk
Toffe film hoort er bij die video clip.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Nee maar wel in 2000.
Behind Blue Eyes was ook bazennummer toen
Die met Halle Berry toch?quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toffe film hoort er bij die video clip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |