natuurlijk nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar het is in feite wel zo. Als je logisch nadenkt heb je net zo min een band met een kind dat een uur uit de vagijn is gekropen als dat ze er 2 weken in zit.
wat is het verschil met een kind 2 weken dragenquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
natuurlijk niet
je heb dat kind dan al 9 maanden in je gedragen
ben niet pro of anti zit er beetje tussen inquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:42 schreef Elan het volgende:
Inso ben je echt pro abortus dacht je bent gelovig dat zei je toch?
ik probeer een voorbeeld/vergelijking te bedenken maar ik kom er niet opquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is het verschil met een kind 2 weken dragen
Sinds wanneer is een gelovig iemand per definitie tegen abortus?quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:42 schreef Elan het volgende:
Inso ben je echt pro abortus dacht je bent gelovig dat zei je toch?
ik denk eigenlijk dat een doorsnee gelovige naar tegen nijgt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een gelovig iemand tegen abortus?
Ja de biblebelt uiteraard nog, maar dat zou ik toch niet als doorsnee gelovige willen nemen.
Uh sinds het in de Bijbel staat misschien?quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een gelovig iemand tegen abortus?
Ja de biblebelt uiteraard nog, maar dat zou ik toch niet als doorsnee gelovige willen nemen.
Ik niet. Al verschilt dat uiteraard volledig per land.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat een doorsnee gelovige naar tegen nijgt.
Jij denkt werkelijk dat de bijbel heden ten dage nog woord voor woord als waarheid wordt genomen in de 80% van de kerken?quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh sinds het in de Bijbel staat misschien?
Waar is een vrouw met ervaring als je der nodig hebt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik probeer een voorbeeld/vergelijking te bedenken maar ik kom er niet op
maar ik vind stellen dat iets 2 weken in je buik hebben of na 9 maanden uitpoepen dezelfde band geeft nogal voorbarig
In nederland misschien nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Al verschilt dat uiteraard volledig per land.
Wel als je een christen bent, gelovig is breder maar goede christen is tegen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat een doorsnee gelovige naar tegen nijgt.
Het idee dat elk leven door God is gegeven en gewaardeerd moet worden is toch bij haast elke gelovige wel een dingetjequote:Op donderdag 15 mei 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een gelovig iemand per definitie tegen abortus?
Er staat wel meer in de Bijbelquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh sinds het in de Bijbel staat misschien?
Daar ben ik wel mee eens maar ik denk dat abortus toch voor veel gelovigen een moeilijk punt is hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Jij denkt werkelijk dat de bijbel heden ten dage nog woord voor woord als waarheid wordt genomen in de 80% van de kerken?
Ik persoonlijk niet, ben wel in vertrouwen genomen door iemand die het net had ondergaan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerlijk wie van jullie heeft wel eens een abortus meegemaakt?
Ik denk het ook niet. Ik ga maar weer muziek luisteren denk ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit echt zin heeft tussen al deze 'kenners'
Ik ook. Allemaal nummers tegenkomen die ik al jaren niet heb gehoord.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Ik ga maar weer muziek luisteren denk ik
Ja man. Want een kind de wereld in helpen zonder vaste woonplaats, inkomen of enige sociale zekerheid is echt de weg die je moet gaan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:46 schreef Elan het volgende:
Ik ben ook tegen abortus.
Mensen die dat doen zijn per definitie laf.
Behalve als er een medische noodzaak is of veerkrachtig natuurlijk
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook. Allemaal nummers tegenkomen die ik al jaren niet heb gehoord.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:46 schreef Elan het volgende:
Ik ben ook tegen abortus.
Mensen die dat doen zijn per definitie laf.
Behalve als er een medische noodzaak is of veerkrachtig natuurlijk
Al moeten er natuurlijk nog wel een vorm van consequenties aan vastzitten. Het mag geen vrijbrief zijn om je door het land te kunnen neuken zonder gevaarquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja man. Want een kind de wereld in helpen zonder vaste woonplaats, inkomen of enige sociale zekerheid is echt de weg die je moet gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |