Overdag zenden ze omroep Friesland uit op school televisie.quote:
Dacht dat zij pot wasquote:
Haar voetbalclub zit hier in de buurt.quote:
Geen idee, ken d`r verder niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze heeft een huis gekocht met haar vriendje toch
Geen zin om die wedstrijd te kijken, leek me teringsaai en zo bleek ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgen jullie nog Voetbal nu Feyenoord klaar is?
Facebook verteld me net dat Sevilla gewonnen heeft.
Kijk je wel Eredivisie dan ? Was dit weekend ook schijnbaar.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen zin om die wedstrijd te kijken, leek me teringsaai en zo bleek ook
DIe is nu stokoud.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:43 schreef Elan het volgende:
Mike ken je haar nog Fotoboek van Denon was verliefd op haar
Oh ja Eredivisie volg ik nog wel beetje. Niet alles. Maar finales van de play-offs is wel leuk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk je wel Eredivisie dan ? Was dit weekend ook schijnbaar.
Eigenlijk niet nee, straks met de WK natuurlijk weer echt zin in VI Oranjequote:Op donderdag 15 mei 2014 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgen jullie nog Voetbal nu Feyenoord klaar is?
Facebook verteld me net dat Sevilla gewonnen heeft.
Ik was als puber altijd cammen met Brechtje.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:43 schreef Elan het volgende:
Mike ken je haar nog Fotoboek van Denon was verliefd op haar
lukt echt niet inderdaadquote:
maar anders word je niet meer wakkerquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:48 schreef Fok-it het volgende:
Daarbij ben je in 15 minuten nog niet in de soort slaap die het belangrijkst is.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was als puber altijd cammen met Brechtje.
quote:
Beetje paardenvlees voor de cam eten tochquote:
Die was daar niet zo blij mee geloof ik.quote:
Hetzou mooi zijn als die radiozender eens dj`s had die meer deden dan alleen liedjes aanklikken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:52 schreef Elan het volgende:
FOK! had ook een radiozender mooie tijden waren dat.
Ook die hadden me eens gebeld voor een interview maar dat ging niet zo goedquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:52 schreef Elan het volgende:
FOK! had ook een radiozender mooie tijden waren dat.
Hallo Ronaldquote:
quote:
Hadden zequote:Op donderdag 15 mei 2014 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hetzou mooi zijn als die radiozender eens dj`s had die meer deden dan alleen liedjes aanklikken.
Wie dan DJ Koelkast zeker? Of Monopolyquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook die hadden me eens gebeld voor een interview maar dat ging niet zo goed
Moeten ze echt meer mee doen. Fokkers bellen en nieuws er tussendoor, discussie shit.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fok! Radio was trouwens niet echt een zender. Dat was wekelijks een uurtje op internet radio.
Ohquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Hadden ze
DJ Koelkast draaide daar dan ging die weer mensen opbellen met domme kutvragen Zanger Pedro opbellen
Haal die duckface van fuckface, voor je t weet zit er een barkruk op je jukbeensquote:
Even zoeken, hoe heet dat nummer?quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haal die duckface van fuckface, voor je t weet zit er een barkruk op je jukbeens
Van veel langer geleden nog, Sunchaser van fok tv presenteerde dat.quote:
Ik had gisteravond even geluisterdquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:58 schreef Typisch het volgende:
wat een gekkigheid
dat ik ooit nog eens vrijwillig giel zou kijken/luisteren
Prinsenkind ft. de broer van roos & TheGreyness - Guys night outquote:
dood of een leven gekregenquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit mijn eerste fok fotoboek door te lezen.
Nostalgische gevoelens wat zou er toch van die users geworden zijn.
Oh ja die ging ook een keer iets presenteren tochquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van veel langer geleden nog, Sunchaser van fok tv presenteerde dat.
als ik alle FOK!tijd in runescpae had gestoken was ik top 10 geweest nuquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
zezima heeft een leven...
dan kan een fokker dat ook
San Holoquote:
Raar verhaal was dat ja.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:03 schreef Elan het volgende:
SHE die wel/niet/wel/niet/wel/niet naakt ging
Staan geen foto's bijquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
De privacy wet heeft veel veranderd op fok!
Het zusje van Huntelaar was bijvoorbeeld echt iets episch wat nu niet meer kan.
ONZ / Zus Huntelaar gevonden !
JA!quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Staan geen foto's bij
Je had toch ook de pedo-opsporingsdienst?
Iemand wil duidelijk terug naar zijn zolderkamerquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:03 schreef Elan het volgende:
SHE die wel/niet/wel/niet/wel/niet naakt ging
Jezusquote:
Ciaoquote:
Goeiemorgen.quote:
Goed hoor. Met jou?quote:
quote:
Geen broek aan doen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:58 schreef 2Happy4U het volgende:
Als je geen spandex broekpak aan kan doen? Wat kun je dan wel?
#dieleefquote:
Dat vind ik altijd zo vervelend. Mens, je bent toch op vakantie?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap mn moeder soms echt niet. Ze zijn nu dus op vakantie ne alles en mn moeder wil écht iedere dag iets van me horen
. Gisteren liet ik niks weten en dan zit ze ook echt op whatsapp "laat je nog iets van je horen?!" "hallooo??"
Tering man
quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap mn moeder soms echt niet. Ze zijn nu dus op vakantie ne alles en mn moeder wil écht iedere dag iets van me horen
. Gisteren liet ik niks weten en dan zit ze ook echt op whatsapp "laat je nog iets van je horen?!" "hallooo??"
Tering man
Ja. Sowieso heb ik wel een hekel aan die berichtjes iedere dag op Facebook hoe het weer daar is enzo. Ja, fuck do i care. Ik wil veel horen maar hoef echt niet iedere dag ´n update dat het vandaag een graadje warmer is dan gisteren oidquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo vervelend. Mens, je bent toch op vakantie?
Mijne doet exact hetzelfdequote:Op donderdag 15 mei 2014 10:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Sowieso heb ik wel een hekel aan die berichtjes iedere dag op Facebook hoe het weer daar is enzo. Ja, fuck do i care. Ik wil veel horen maar hoef echt niet iedere dag ´n update dat het vandaag een graadje warmer is dan gisteren oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |