jaaaa dat miste ik ook altijdquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
vond t altijd jammer dat we niet van die restaurantjes in Nederland hadden , met van die milkshakes in glas en patat in een mandje
It's the illusion ..quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jaaaa dat miste ik ook altijd
dacht altijd dat in amerika alles veel leuker is dan hier
ik weet inmiddels beter
en toen we mtv op de tv kregenquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:55 schreef Persefoneia het volgende:
Ik word echt oud.
Ik werd vroeger al gelukkig toen Veronica zendtijd kreeg op tv.
Eerst had je dat andere kanaal nog. Sky Channel of zo? Met I dream of Jeanie?quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en toen we mtv op de tv kregen
dat was ook geweldig
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:56 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Eerst had je dat andere kanaal nog. Sky Channel of zo? Met I dream of Jeanie?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet inmiddels beter
hoe oud ben je ?quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:55 schreef Persefoneia het volgende:
Ik word echt oud.
Ik werd vroeger al gelukkig toen Veronica zendtijd kreeg op tv.
Whehe, toen ik nog heul heul veul jonger was snapte ik nooit waarom die kinderen in series er altijd zo veel ouder uitzagen dan de leeftijd dat ze zouden moeten zijn in de serie.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet inmiddels beter
DJ cat showwwwwww!quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ik was helemaal sky channel freak
zo heb ik ook engels geleerd
ennnnnnn fun factoryquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ik was helemaal sky channel freak
zo heb ik ook engels geleerd
klopt, we hadden het vroeger moeilijk hoor zonder internetquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Whehe, toen ik nog heul heul veul jonger was snapte ik nooit waarom die kinderen in series er altijd zo veel ouder uitzagen dan de leeftijd dat ze zouden moeten zijn in de serie.(toen had je nog geen internet waar je dat even kon checken).
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
oeeeeh die vind ik ook wel leuk ja, een zeemeermin toch
die stoere?quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:00 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
Die derde blonde daarvan was ook wel leuk
Phoebe Tonkin h2Oquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ken haar van een serie
maar ik kijk er zoveel dat ik ff niet weet van welke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |