ik ben braaf geweest als tiener, blow pas vanaf mijn 25e ofzo en nooit iets anders geprobeerdquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:33 schreef isax het volgende:
[..]
toen ik een rebelse tiener was vond ik hard drugs leuk
voor al shit als lsd en al die rare dingen
als je dan een bad trip hebt
slaap lekkerquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:33 schreef Persefoneia het volgende:
Ik ga er ook van door. Veel plezier nog
Volgens mij woon je nog bij je ouders in Zeelandquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:33 schreef isax het volgende:
[..]
toen ik een rebelse tiener was vond ik hard drugs leuk
voor al shit als lsd en al die rare dingen
als je dan een bad trip hebt
paddos vage shizzlequote:Op donderdag 15 mei 2014 00:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
lsd nooit gedaan wel paddos en peyote
Ik had toen net mijn eerste brommertje, een Puch Maxiquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jeugd sentiment weer
1988 toen was ik 14 en heb ik het ek in de kroeg gezien met allemaal gasten van tussen de 17 en 20![]()
heb ze zien winnen toen, kreeg wel een hoop bier over me heen toen ze wonnen
quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik had toen net mijn eerste brommertje, een Puch Maxi
Huisgenoot had een bak staan in de koelkast in een zatte bui opgegeten was wel een leuke tripquote:
Ik voel een klik tussen julliequote:Op donderdag 15 mei 2014 00:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]heb ik ook gehad
![]()
rennen om hem aan te krijgen![]()
nu klik ik op een knopje en hoppa mijn scooter doet het
zeeland is leuk, ben jij dan mijn buurmeisje?quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij woon je nog bij je ouders in Zeeland
achteruit over straat lopen is dan hylarischquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Huisgenoot had een bak staan in de koelkast in een zatte bui opgegeten was wel een leuke trip
Ik woon ook in zeelandquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:38 schreef isax het volgende:
[..]
zeeland is leuk, ben jij dan mijn buurmeisje?
ik heb al snel een klik met iemandquote:
Soury woont ook in Amsterdam, misschien kunnen jullie een keer koffie leutenquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:38 schreef isax het volgende:
[..]
geen cent teveelquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:38 schreef isax het volgende:
[..]
van alles geprobeerd in die tijd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ben braaf geweest als tiener, blow pas vanaf mijn 25e ofzo en nooit iets anders geprobeerd
wat zat er in die bak of heb je die bak opgegetenquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Huisgenoot had een bak staan in de koelkast in een zatte bui opgegeten was wel een leuke trip
lijkt me leukquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Soury woont ook in Amsterdam, misschien kunnen jullie een keer koffie leuten
Ik ging lekker op de bank liggen en al me studie boeken weggegeven aan bezoek had ik niet meer nodig vond ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
achteruit over straat lopen is dan hylarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |