Ze ziet er enorm goed uit voor 50quote:Op dinsdag 17 maart 2015 00:42 schreef megamandy het volgende:
Ooh god, die Sandra laat mij al aan mijn schoonmoeder denken qua doen
Ja mijn schoonmoeder ook. Met haar ayurvedisch koken. Ga je ergens iets drinken "ooh deze chai is wel niet zuiver"quote:Op dinsdag 17 maart 2015 06:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze ziet er enorm goed uit voor 50
Met je eens.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:20 schreef MutedFaith het volgende:
Ik hoop dat die gozer met die knot er snel uitvliegt. :|
Ik vind 'm rete irritant en ik weet niet waarom.
Yup, ballotine. Een soort gevulde rollade.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:43 schreef Schaapje82 het volgende:
Iemand een idee? Marlot zegt: 'een borretine van productX' of misschien zegt ze 'bolletine'? Ik kan het niet plaatsen.
Edit: Ah, het is ballotine denk ik. Nog nooit van gehoord.
Oh ja die kok natuurlijk! Die is ook heel erg ja. Met zijn stomme knot.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:10 schreef MutedFaith het volgende:
Ik had 't helaas niet over een kandidaat.
Wie is de officemanager? Ik kan de beroepen niet lezen in mijn slechte kwaliteit clipjes.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:32 schreef MutedFaith het volgende:
Dirk is wel ok. En die gozer zonder gezichtsuitdrukking kan er ook nog wel mee door.
De meest onuistaanbare kandidaat is met afstand die officemanager met dat zwarte haar. Heel overtuigt van zichzelf en bakt er nog niet veel van.
Ow, Menno bedoel je zeker? Die is gewoon bekakt als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:25 schreef Schaapje82 het volgende:
[..]
Wie is de officemanager? Ik kan de beroepen niet lezen in mijn slechte kwaliteit clipjes.
Ja, die! Hij is wel erg cocky hoor, vooral vóór de eindstress.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:31 schreef Schaapje82 het volgende:
[..]
Ow, Menno bedoel je zeker? Die is gewoon bekakt als je het mij vraagt.
Hehe, ja. Menno de secretaresse. Leuk mantelpakje erbij...quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:33 schreef kwakz0r het volgende:
Office manager. Dat is toch gewoon secretaresse?
Het gaat toch om het koken en niet om entertainment (toch, toch ?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:01 schreef Burner82 het volgende:
TV / Masterchef Holland - SBS6 18.30-19.30 uur
In TV is het toch logischer hoor. Daar liep de topchef-serie ook. (en het is niet op NET5..)
Niet, niet... Topchef was vooral entertainmentquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
Het gaat toch om het koken en niet om entertainment (toch, toch ?)
Dit topic loopt al vanaf vorig jaar. Vandaar de NET5.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:01 schreef Burner82 het volgende:
TV / Masterchef Holland - SBS6 18.30-19.30 uur
In TV is het toch logischer hoor. Daar liep de topchef-serie ook. (en het is niet op NET5..)
Kooktalentenjachten heeft een langere geschiedenis in TV dan in CUL...quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:10 schreef Schaapje82 het volgende:
[..]
Dit topic loopt al vanaf vorig jaar. Vandaar de NET5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |