Ik zit me nog steeds het hoofd te breken op wat voor mannen ik valquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oeh mager is ook niet goed
en dan mag je er denk ik nog steeds wezen
ik hou wel van kale mannen
ja lastige vraag he, ik heb dat ook en aangezien alle mannen waar ik wat mee gehad heb ook niet op elkaar lijken, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik dus niet op uiterlijk valquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zit me nog steeds het hoofd te breken op wat voor mannen ik valIk kom er niet uit.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oeh mager is ook niet goed
en dan mag je er denk ik nog steeds wezen
ik hou wel van kale mannen
Dat zal het zijn, oogopslag, charme, hoe het lijf beweegtquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja lastige vraag he, ik heb dat ook en aangezien alle mannen waar ik wat mee gehad heb ook niet op elkaar lijken, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik dus niet op uiterlijk val
die irritant stemquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:37 schreef isax het volgende:
ik vind marcel een kut relnicht![]()
hij relt niet.
Ik heb er nog niet veel van gezien, maar die griet, (naam?) is volgens mij echt helemaal niksquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:37 schreef isax het volgende:
ik vind marcel een kut relnicht![]()
hij relt niet.
Ik kan het nog niet opbrengen om te gaan kijken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet veel van gezien, maar die griet, (naam?) is volgens mij echt helemaal niks
juist en wat er uit zijn mond komt, moet wel een beetje inhoud hebben ookquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, oogopslag, charme, hoe het lijf beweegt
Er zit een sleep in.quote:
nah wel redelijk in discussies, maar wel saaiii en niet aantrekkelijkquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet veel van gezien, maar die griet, (naam?) is volgens mij echt helemaal niks
Ze komt uit Capelle, dat is bij mij in de buurtquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
nah wel redelijk in discussies, maar wel saaiii en niet aantrekkelijk
O zeker! veel inhoud zelfs. Net zo intelligent als ik graag.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
juist en wat er uit zijn mond komt, moet wel een beetje inhoud hebben ook
het is het niet waardquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik kan het nog niet opbrengen om te gaan kijken.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik kan het nog niet opbrengen om te gaan kijken.
dat zou fijn zijn maar verwacht ik niet meerquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
O zeker! veel inhoud zelfs. Net zo intelligent als ik graag.
haha er zijn er wel een paarquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat zou fijn zijn maar verwacht ik niet meer
vertel, wat voor een spelletje?quote:
nou ik geloof dat ik er nu 1 gevonden heb die mij inderdaad kan bijhoudenquote:
die zijn weg en de rest vermaakt zich prima volgens mijquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:01 schreef Jian het volgende:
De SC wordt behoorlijk afgezaagd en saai. Waar is de "oude garde" die de boel nog een beetje op niveau kan brengen?
Presentquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:01 schreef Jian het volgende:
De SC wordt behoorlijk afgezaagd en saai. Waar is de "oude garde" die de boel nog een beetje op niveau kan brengen?
Ja buiten jouw comments om is het een ballenbak.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:01 schreef Jian het volgende:
ik ben wel ouwe garde maar voor utopia zij ik bijna niets in de cos en scquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Presentow..geen oude garde. Maar voor jou wil ik wel wat minder gifjes plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |