post eens een look-a-like van jezelfquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat is wel stoer dan, ik doe dat echt niet
zo kan ik het ook omschrijvenquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Er was eens een zanger met een bekend nummer die leek sprekend op mij 15/20 jaar geleden
Prince?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Er was eens een zanger met een bekend nummer die leek sprekend op mij 15/20 jaar geleden
klopt, maar alle foto's die ik geplaatst heb zou ik niets mee willenquote:
POI?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Net de laatste aflevering gezien, heftig
en zo zie je er nu uit of 15 jaar geledenquote:
Ik toch nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt, maar alle foto's die ik geplaatst heb zou ik niets mee willen
allemaal mooi boys, puur voor het oog
ooh ja daar leek jij op toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
was nog met quizduel bezig... en kijk ondertussen ff mee
Ik verwacht trouwens dat veel vrouwen die kerel van White Collar ook lekker vinden...
Vind het een erg goede serie overigens...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik was je net voorquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
was nog met quizduel bezig... en kijk ondertussen ff mee
Ik verwacht trouwens dat veel vrouwen die kerel van White Collar ook lekker vinden...
Vind het een erg goede serie overigens...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee jij bent juist normaal
daar val ik meer op, normale mannen
hoe oud ben je nu dan eignelijk? als je zegt 10/15 jaar geledenquote:
Nee, ik ben nou 43. Ik zie net dat dat nummer al 16 jaar oud is. Toen leek ik op hemquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en zo zie je er nu uit of 15 jaar geleden
en tering is dat nummer al zo oud
en wel lekker in mijn ogen
nog steeds kaal dus met 30 kilo erbij inmiddelsquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, ik ben nou 43. Ik zie net dat dat nummer al 16 jaar oud is. Toen leek ik op hem
Ja, geworden. In het begin vond ik het wel aardig maar toch middelmaat. Die serie is zo gegroeid, de verhaallijn is erg goed geworden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
person of interest, moet je kijken man, is goed
en eindelijk een wat oudere man hier. zou tijd wordenquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, ik ben nou 43. Ik zie net dat dat nummer al 16 jaar oud is. Toen leek ik op hem
Ook maar is kijken danquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, geworden. In het begin vond ik het wel aardig maar toch middelmaat. Die serie is zo gegroeid, de verhaal lijn is erg goed geworden.
owjee concurrentiequote:Op woensdag 14 mei 2014 22:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en eindelijk een wat oudere man hier. zou tijd worden
Pilot vond ik erg matigquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, geworden. In het begin vond ik het wel aardig maar toch middelmaat. Die serie is zo gegroeid, de verhaal lijn is erg goed geworden.
ik vond het vanaf het begin al leuk, maar ja, ben uit lost, dus moest wel goed zijnquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
person of interest. ga ik eens opzoeken. Eerst nog wat afleveringen van House of Cards afkijken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben altijd mager geweestquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nog steeds kaal dus met 30 kilo erbij inmiddels
Maar ik had 14 vragen goed betere pics en een meer inhoudelijke post.... Speed ain't everything....quote:
oeh laat zienquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
isax![]()
![]()
je bent er weer
ik weet eindelijk hoe ik gifjes moet plaatsen en iedereen word gek van me![]()
das waarquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:33 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar ik had 14 vragen goed betere pics en een meer inhoudelijke post.... Speed ain't everything....
Wat ik al zei, die serie groeit met het seizoen. Er zijn nu ook geen op zichzelf staande afleveringen meer, hetgeen in het begin wel zo was. Het zit heel goed in elkaar vind ik.quote:
Echt?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zijn jullie allemaal zo oud ik ben 12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |