Die zijn niet weg, die zitten elders op Fok en wat kan mij de rest schelen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
die zijn weg en de rest vermaakt zich prima volgens mij
tja mij kan het ook niets schelenquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Die zijn niet weg, die zitten elders op Fok en wat kan mij de rest schelen.
Wat heb je nodig jongen. Hoe kunnen we je intellectueel voeden?quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Die zijn niet weg, die zitten elders op Fok en wat kan mij de rest schelen.
Je plaats maar hoor, sc's zat op Fokquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Presentow..geen oude garde. Maar voor jou wil ik wel wat minder gifjes plaatsen
En ik was een slijmbalquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Presentow..geen oude garde. Maar voor jou wil ik wel wat minder gifjes plaatsen
Nehh, dat hoeft niet, als ik intellectueel gevoed wil worden ga ik wel naar de cosquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat heb je nodig jongen. Hoe kunnen we je intellectueel voeden?
ja idd.quote:
zo intellectueel is het daar nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Nehh, dat hoeft niet, als ik intellectueel gevoed wil worden ga ik wel naar de cos
quote:
Soury wordt ook een dagje ouder.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Vroeger had ik gezegd "kill em all, soury" maar je bent mild geworden, bijna zacht ....
Voordat Utopia begon zat ik altijd in NWS en ook in de bijbehorende SC (moet je ook van houden hoor, heel flauw soms, wel zo nu en dan leuke fitties met POL.) en in de originele RLS SC, maar die is nu even dood.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja idd.Nog iets om aan te raden? Hier is het soms een lovefest tussen Isax en Joezi. Lief maar soms wat vermoeiend
ik weet niet eens hoe hij er uit zietquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja idd.Nog iets om aan te raden? Hier is het soms een lovefest tussen Isax en Joezi. Lief maar soms wat vermoeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |