Skeeleren heb ik wel vrij fanatiek gedaan. (ja weer met de nadruk op gedaanquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehehehe!
Hardlopen heb ik vorig jaar 1x gedaan. Heel fanatiek. En toen kreeg ik spierpijn.
Toen het begin dit jaar zo lekker weer was heb ik wel al een paar keer geskeelerd. Maar daar vind ik het nu te koud voor. Ik ben een mooi weer sporter.
Ja en dat hoeft helemaal niet in de SC. Roep maar een TT.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:19 schreef Inodder het volgende:
Begint een beetje de spuigaten uit te lopen met die hunts.... Ik liep nu niet echt achter...
ik had het geneens gezien dat bacon hem had geopendquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:19 schreef Inodder het volgende:
Begint een beetje de spuigaten uit te lopen met die hunts.... Ik liep nu niet echt achter...
Je zag niet dat je laatste post had?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:19 schreef Inodder het volgende:
TT is prima zo laat maar.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en dat hoeft helemaal niet in de SC. Roep maar een TT.
In de SC is een paar minuten wachten geen ramp.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je zag niet dat je laatste post had?
Okay. Ik maak het mezelf alvast gemakkelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de SC is een paar minuten wachten geen ramp.
16 meter is wel hoog. Wij hadden vroeger 4 duikplanken in het zwembad tot 10 meter hoogte maar ik durfde niet hoger dan 7,5 meter. (Maar toen was ik 10 jaar)quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:12 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Deze was het geloof ik...
Zat een sprong in met een vrije val van 16 meter...
En een natuurlijke glijbaan van een meter of 40 ofzo geloof ik. Moest je je been rechts over links slaan, zodat je goed door een bocht kwam... been links over rechts of recht naast elkaar betekende dat je te pletter zou slaan tegen een uitstekend rotsblok....
Hoe komen die gidsen aan die wijsheid vraag ik me dan af... Trial by error?![]()
En je moet bij de sprongen echt goed springen, want zoals je in het filmpje kan zien is het soms vlak naast je landingspunt maar een meter diep of nog minder...
Waren vlak voor ik er was nog 2 gidsen en een toerist verongelukt...
Maar dat hoor je dan pas na de tour natuurlijk.... Onze gids had het erg moeilijk toen hij het verhaal vertelde.
tuurlijk wel, we moeten de COS inhalen toch? Waarvoor zitten we hier anders? Niet voor de lol lijkt me.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de SC is een paar minuten wachten geen ramp.
net zei je nog dat je ging stoppen, wat wil je nuquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
tuurlijk wel, we moeten de COS inhalen toch? Waarvoor zitten we hier anders? Niet voor de lol lijkt me.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
16 meter is wel hoog. Wij hadden vroeger 4 duikplanken in het zwembad tot 10 meter hoogte maar ik durfde niet hoger dan 7,5 meter. (Maar toen was ik 10 jaar)
Zij is tof.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Okay. Ik maak het mezelf alvast gemakkelijk.
[ afbeelding ]
jullie kunnen het wel zonder mij af toch? je weet nu hoe het moetquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
net zei je nog dat je ging stoppen, wat wil je nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |