Gewoon us account aanmaken en daar kopen.heb je battlefield voor 45 euro.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:46 schreef FerryNL86 het volgende:
Ik merk trouwens wel dat ik me moet inhouden om geen grote games via PSN te kopen.
Heb hiervoor op de pc gegamed en daar kon je gewoon makkelijk keys kopen en had je zo je game binnen. Je kon het dan voor een leuk bedrag kopen, maar op PSN zijn de games nog veel te duur. Dat vind ik wel jammer anders had ik het zo gedaan.
Wil BF4 wel kopen, maar ik vind het op PSN veel te duur.
Ja maar ik kan helaas geen paypal meer gebruiken. Of kan je ook gewoon met iDeal betalen met een us account? En hoe maak ik die? Moet ik hem dan met omwegen gaan maken?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:48 schreef lel86 het volgende:
[..]
Gewoon us account aanmaken en daar kopen.heb je battlefield voor 45 euro.
Credit card kan je gebruikenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:51 schreef FerryNL86 het volgende:
[..]
Ja maar ik kan helaas geen paypal meer gebruiken. Of kan je ook gewoon met iDeal betalen met een us account? En hoe maak ik die? Moet ik hem dan met omwegen gaan maken?
Anders wil ik het idd wel proberen.
Ok dan houd het al op.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Credit card kan je gebruiken
Paypal weet ik niet
en Ideal zeker niet
Volgens mij is hiervan wel het nadeel dat je bij de meeste games in US servers ingedeeld wordt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:48 schreef lel86 het volgende:
[..]
Gewoon us account aanmaken en daar kopen.heb je battlefield voor 45 euro.
Ligt aan het spel, bijv met LBP1 en 2 zat ik met een sua download game, op europeese serversquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Volgens mij is hiervan wel het nadeel dat je in US servers ingedeeld wordt bij de meeste games wanneer je online gaat.
Games die je op je US account download kun je ook vanaf Europese accounts spelenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Volgens mij is hiervan wel het nadeel dat je in US servers ingedeeld wordt bij de meeste games wanneer je online gaat.
Je kunt het inderdaad spelen op een EU account maar volgens mij wordt je dan toch bij bepaalde games met Amerikaanse gebruikers ingedeeld, bij het online gamen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:56 schreef VulpX het volgende:
[..]
Games die je op je US account download kun je ook vanaf Europese accounts spelen
Whut??quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:36 schreef Friday12 het volgende:
Even US acc aangemaakt wel vaag dat er zoveel meer op staat
Films, TV-shows etc!
Ik koop mijn cards bij offgamer.comquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:29 schreef FerryNL86 het volgende:
Damn scheelt wel bij sommige games ja, maar ook weer niet heel veel.
BF4 kost dan 59 dollar in die store, maar als ik dan ga kijken waar je tegoedkaarten kan kopen. http://www.pcgamesupply.c(...)ation-network-cards/
Dan moet ik een Playstation Network $10.00 Card (US) 7,30 Euro en Playstation Network $50.00 Card (US) 36,48 Euro kopen. Dat is bij elkaar dan 43,78 Euro. Ja het scheelt wel als je het vergelijkt met hier. Hier kost die nog 70 euro![]()
Even nadenken nog. Ben toch altijd weer bang dat ze wat met je account kunnen doen, omdat je niet echt in het buitenland bevind
Is niet moeilijk ik heb gewoon het adres van een kfc gepakt in us.en je kan losse kaarten kopen bij offgamers.com daar kan je met paypal en ideal betalen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:51 schreef FerryNL86 het volgende:
[..]
Ja maar ik kan helaas geen paypal meer gebruiken. Of kan je ook gewoon met iDeal betalen met een us account? En hoe maak ik die? Moet ik hem dan met omwegen gaan maken?
Anders wil ik het idd wel proberen.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 07:27 schreef lel86 het volgende:
[..]
Is niet moeilijk ik heb gewoon het adres van een kfc gepakt in us.
Wel jammer dat je die niet eventueel kan doorverkopenquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:22 schreef jackson het volgende:
Wat echt top is dat je niet met een disc loopt te kloten, maar gewoon klikken en spelen. Moet zeggen dat me dat wel wat extra waard is, uiteraard geen 20-25 euro.
Idd, dat is bij FIFA ook zoquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:46 schreef DeeBee het volgende:
Kon je niet al een deel van de game spelen?
Met Battlefield4 kon je dan in ieder geval aan de singleplayer beginnen en installeerde hij de rest van de game terwijl je toch aan het spelen was, zoiets vond ik op zich wel nice werken!
Inderdaad, ik word de meeste games zat en dan verkoop/ruil ik ze.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wel jammer dat je die niet eventueel kan doorverkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |