Daar kijk ik ook naar uit. Het regent 9's voor die game!quote:
Yep, vanmiddag zeker aanschaffen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:17 schreef VulpX het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook naar uit. Het regent 9's voor die game!
JAWOHL!!!!!quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep, vanmiddag zeker aanschaffen.
Super houterig inderdaad, ik had het idee dat dat bij vorige UFC games toch wel wat beter wasquote:
Uit die trailer wordt het me niet helemaal duidelijk wat voor game het nou eigenlijk is... Is het een RPG/2D platform crossover ofzo?quote:
Van de site:quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uit die trailer wordt het me niet helemaal duidelijk wat voor game het nou eigenlijk is... Is het een RPG/2D platform crossover ofzo?
Ik vond de combat er leuk uit zien en de art en muziek zijn voor zover ik heb gezien fantastisch.quote:Transistor is a sci-fi themed action RPG that invites players to wield an extraordinary weapon of unknown origin as they fight through a stunning futuristic city.
The game seamlessly integrates thoughtful strategic planning into a fast-paced action experience, melding responsive gameplay and rich atmospheric storytelling. During the course of the adventure, players will piece together the Transistor’s mysteries as they pursue its former owners.
Wolfstein is wel aardig maar niet echt nextgen. Het is een simpele recht toe recht aan shooter, ik heb hem gekocht maar vind hem zijn geld eigenlijk niet waard maar goed.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:30 schreef Friday12 het volgende:
Murdered: Soul Suspect Iemand hier al wat over te zeggen? En is Wolfenstein leuk?
Kan me bij dit soort games nauwelijks voorstellen dat het beter is dan Diablo. Wat voor mij sowieso een PC-game is. Loop zelf niet echt warm voor dergelijke titels.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vond de combat er leuk uit zien en de art en muziek zijn voor zover ik heb gezien fantastisch.
Lijkt me een pareltje, is van de makers van Bastion.
Vroeger Wolfenstein en RtCW(vooral de _MP die beestachtig goed was) helemaal kapot gespeeld , maar die nieuwe wolf deed me echt helemaal niets...quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:15 schreef janrad het volgende:
[..]
Wolfstein is wel aardig maar niet echt nextgen. Het is een simpele recht toe recht aan shooter, ik heb hem gekocht maar vind hem zijn geld eigenlijk niet waard maar goed.
Diabloquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan me bij dit soort games nauwelijks voorstellen dat het beter is dan Diablo. Wat voor mij sowieso een PC-game is. Loop zelf niet echt warm voor dergelijke titels.
De nieuwe wolf heeft niet eens een MPquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:28 schreef Altron het volgende:
[..]
Vroeger Wolfenstein en RtCW(vooral de _MP die beestachtig goed was) helemaal kapot gespeeld , maar die nieuwe wolf deed me echt helemaal niets...
Tijd geleden belde een maatje van me op. ''Hey , er komt een nieuwe wolf uit hé!?! , ben benieuwd naar de MP''quote:
Je reactiequote:Op woensdag 21 mei 2014 09:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Diablo
Niet te vergelijken he, een actie-RPG houdt niet op bij Diablo.
Vertel?quote:
Okéquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vertel?
Transistor is een actie-RPG waarin het verhaal centraal staat en er een tactisch turnbased element in de combat zit, Diablo is klik-klik-klik loot, repeat.
Dus niet echt te vergelijken imo.
Geef gewoon aan dat ik niet warm loop voor zulks, omdat Diablo. Als dan je primaire reactie "Diabloquote:
Okéquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Geef gewoon aan dat ik niet warm loop voor zulks, omdat Diablo. Als dan je primaire reactie "Diablo" is kun je niet van me verwachten dat ik de rest nog lees....
Je mening schijnt zelfs nog te optimistisch te zijn.....quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:53 schreef donald_dick het volgende:
Bound By Flame is niet het kopen waard, tenzij je graag naalden in je eigen ballen prikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |