bronquote:Een 43-jarige islamitische man heeft zijn dochter (14) mishandeld met een tennisracket omdat ze met een blanke jongen omging.
De ouders van het meisje ontdekten dat hun dochter met een blanke tiener (15) omging, toen ze een telefoongesprek van het meisje afluisterden. Volgens de vader zou het meisje de moslimgemeenschap in het Britse Blackburn te schande hebben gemaakt met de relatie. Ze zagen haar liever trouwen met iemand van hetzelfde geloof.
Toen zijn dochter na waarschuwingen toch met de jongen bleef afspreken, was het genoeg voor de vader. Hij sleurde zijn dochter naar huis en sloeg haar met een tennisracket, meldt de Daily Mail. "Jij gelooft niet in god. Ik zal je doden voordat de gemeenschap hier achterkomt." Tijdens een eerder incident zou hij haar ook al hebben mishandeld.
Het vriendje van de dochter alarmeerde de politie toen hij geen berichtjes meer van zijn vriendinnetje kreeg. De autoriteiten pakten de agressieve man vervolgens op, die de mishandeling heeft bekend. Hij heeft een voorwaardelijke celstraf van 21 weken gekregen en staat de komende twee jaar onder toezicht.
Het meisje woont niet langer bij haar familie. Ze gaat nog wel met haar blanke vriend om.
Dit zegt niemand, waar haal je dit vandaan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:28 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
bron
''De islam is vredelievend''
''Arabieren doen anderen nooit kwaad''
''Jij hebt kritiek op de islam en de Arabische cultuur, dus je bent racist!!!!''
Dingen die je dagelijks hoort als gezonde criticus. De feiten liegen er niet om, jongens. De islam beïnvloedt de moslims(in het bijzonder Arabieren) in hun gedrag. De islam zet aan tot mishandeling en moord. By the way: ik weet dat niet alle moslims zo zijn, even maar noteren voordat iemand zegt ''scheer niet iedereen over een kam''.
Dat heb ik al vaker gehoord. Discussieer maar eens in verschillende topics, dan zal je zoiets horen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:29 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dit zegt niemand, waar haal je dit vandaan?
Check het bericht van Daily Mail.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:29 schreef Vaatwastablet het volgende:
Waar staat het in hemelsnaam in de tekst dat het een Arabier is? Is elke moslim een Arabier voor jou?
Wie zegt dat dit met het Islam te maken heeft? Als ik het zo lees heeft het meer met de cultuur van de familie te maken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:28 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
bron
''De islam is vredelievend''
''Arabieren doen anderen nooit kwaad''
''Jij hebt kritiek op de islam en de Arabische cultuur, dus je bent racist!!!!''
Dingen die je dagelijks hoort als gezonde criticus. De feiten liegen er niet om, jongens. De islam beïnvloedt de moslims(in het bijzonder Arabieren) in hun gedrag. De islam zet aan tot mishandeling en moord. By the way: ik weet dat niet alle moslims zo zijn, even maar noteren voordat iemand zegt ''scheer niet iedereen over een kam''.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:32 schreef MiszSpace het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit met het Islam te maken heeft? Als ik het zo lees heeft het meer met de cultuur van de familie te maken.
Tjongejonge. Een iemand doet wat verkeerd en je schaart iedereen ermee over 1 kam. Weet je hoevaak blanke christenen, of blanken zonder geloof, hun kinderen mishandelen? Dan zou niemand vredelievend zijn...quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:31 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaker gehoord. Discussieer maar eens in verschillende topics, dan zal je zoiets horen.
Ja ik heb het bericht gelezenquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:32 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]![]()
Heb je het bericht wel gelezen?
"Jij gelooft niet in god. Ik zal je doden voordat de gemeenschap hier achterkomt."
quote:Het kan ook zo zijn dat hij zelf ook is mishandeld in zijn jeugd en dat dit invloed heeft gehad op dit gedrag, je hoeft niet meteen de islam er bij te halen.
Gedaan, ik vond alleen dit.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:38 schreef Skillstorm het volgende:
Of hey...
Nu ik in mijn DM's kijk, dit is dezelfde user die mij DMde begin 2013 dat ik slecht opgevoed was oid en geindoctrineerd was vanaf geboorte om iedereen te haten oid. (terwijl ik niet eens islamitisch ben, noch mijn familie, waar hij op doelt maar wat ook niet waar is) puur om het feit dat ik Arabisch ben.![]()
Hij bleef maar volhouden dat ik boos was en ik maar zeggen van niet, en hij maar zeggen van wel.![]()
![]()
![]()
Ja, duidelijke troll.
Als ik TS' pohi check heb ik al een duidelijk beeld van hem, maar extra info kan geen kwaad neequote:
De ''je scheert iedereen over 1 kam'' moet er ook bij.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:33 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Tjongejonge. Een iemand doet wat verkeerd en je schaart iedereen ermee over 1 kam. Weet je hoevaak blanke christenen, of blanken zonder geloof, hun kinderen mishandelen? Dan zou niemand vredelievend zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |