Dank voor je reactie, maar ik ben vooral geïnteresseerd in de regels. Niet in voorbeelden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:16 schreef Scorpie het volgende:
http://rechtenforum.nl/fo(...)776c86b829e876a2450/
Eerste hit op google.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:19 schreef luns het volgende:
[..]
Dank voor je reactie, maar ik ben vooral geïnteresseerd in de regels. Niet in voorbeelden.
Okee, dus wanneer ik het goed begrijp, hangen de verhinderdata die mijn advocaat opgeeft niet specifiek aan haar of aan mij; het zijn gewoon de verhinderdata die ze opgeeft die door de rechtbank overwogen worden?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:41 schreef Messina het volgende:
Partijen en advocaten. Het gaat om de partijen die verhinderdata kunnen doorgeven. De rechtbank doet zijn best daar rekening mee te houden, maar dat lukt niet altijd
De aanklagende partij, persoon X (of bedrijf, of het OM), en de verdedigende partij, persoon Y. Jij?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:49 schreef luns het volgende:
[..]
Okee, dus wanneer ik het goed begrijp, hangen de verhinderdata die mijn advocaat opgeeft niet specifiek aan haar of aan mij; het zijn gewoon de verhinderdata die ze opgeeft die door de rechtbank overwogen worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |