Veel scholen doen het ook niet omdat de docenten dan overstroomd worden aan vragen met wat de n term wordt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:14 schreef dolf1010 het volgende:
[..]Dat zullen ze bij ons wel niet doen
Ja. De N-termen voor VWO schommelen al jaren zo'n beetje tussen de 1.1 en 1.8.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:23 schreef Drolflap het volgende:
Wordt economie echt als zo moeilijk ervaren, ik sta een 7,7 (vwo) maar dat is niet extreem vergeleken met de rest.
Wij hebben het over havo, En vergeleken met andere vakken is het echt wel een killer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:23 schreef Drolflap het volgende:
Wordt economie echt als zo moeilijk ervaren, ik sta een 7,7 (vwo) maar dat is niet extreem vergeleken met de rest.
Ja dat had ik door, vorig jaar deed ik ook havo examen. Toen had ik alleen niet het gevoel dat iedereen het écht lastig vond.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:27 schreef wieditleestisslim het volgende:
[..]
Wij hebben het over havo, En vergeleken met andere vakken is het echt wel een killer.
Yup. Ik heb zowat alle opgaven van M&O en economie al een keer gezienquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:29 schreef wieditleestisslim het volgende:
Stoppen ze bij jullie ook altijd oude (aangepaste) examenvragen in de tentamens? op mijn school doen de economie en m&o docenten dat elk tentamen
Geld hier ook, zie het nu pas, had zeker geholpen bij de se's hahaquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:31 schreef Greens1 het volgende:
[..]
Yup. Ik heb zowat alle opgaven van M&O en economie al een keer gezien
Tja mijn tentamens zijn praktisch dus 1/3 examens dus misschien ligt het lage cijfergemiddelde daaraanquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:29 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Ja dat had ik door, vorig jaar deed ik ook havo examen. Toen had ik alleen niet het gevoel dat iedereen het écht lastig vond.
haha ik moest toch ff nadenken bij dat plaatjequote:Op woensdag 14 mei 2014 21:31 schreef wieditleestisslim het volgende:
[..]
Tja mijn tentamens zijn praktisch dus 1/3 examens dus misschien ligt het lage cijfergemiddelde daaraan![]()
[ afbeelding ]
Tja, ik gaf iedereen kant en klare samenvattingen voor in de GR ... dus daar zat het gemiddelde wel goed xDquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:32 schreef FIGHTME100 het volgende:
M&O is echt een killer vak. Vorig jaar was echt een drama op mijn school met M&O. Iets van 75% had een onvoldoende.
Ik heb nooit economie gezien als lastig. Wel heb ik een vreselijke economiedocent die totaal niet kan uitleggen.
ik sta ook een 7.7 voor mn SE en toch stress ik want ik wil de toets goed maken..quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:23 schreef Drolflap het volgende:
Don't worry ik ookquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:34 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
haha ik moest toch ff nadenken bij dat plaatje
DIT!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:15 schreef FIGHTME100 het volgende:
Ik sta een 7.4 voor Economie en alsnog heb ik het gevoel dat ik veel te weinig weet om de examens in te gaan voor morgen. Ik heb alleen in de vakantie een beetje geleerd. :S
Al mijn examens beginnen om 13.30quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:32 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Ah dat is kut >< Het zou eigenlijk wel chill zijn als ze allemaal om 13.30 beginnen, maar ja dan heb je kans dat alles zo uitgesmeerd wordt dat je maand bezig bent met examens maken
DIT!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:35 schreef dolf1010 het volgende:
Ik sta een 6,1 voor SE en ik stress hem helemaal niet, maar dat is dan ook mijn probleem altijd.
Hoe ging wiskunde trouwens?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:35 schreef dolf1010 het volgende:
Ik sta een 6,1 voor SE en ik stress hem helemaal niet, maar dat is dan ook mijn probleem altijd.
Begin er maar niet over, dramatisch! 21 van de 80 punten. denk zo tussen de 2,5 en 3,5.quote:
Ongeveer 55 punten (als 't even meezit)quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:38 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Begin er maar niet over, dramatisch! 21 van de 80 punten. denk zo tussen de 2,5 en 3,5.
bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |