Ik snap die vraag ff nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:05 schreef wieditleestisslim het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon legit dan? anderen kunnen dat wel gebruiken en jullie niet? ......
Als ik hele samenvattingen had meegenomen naar examens waren ze er niet achter gekomen xD
Jij zegt iets over gecontroleerde rekenmachines, en zoommath wat het ook moge wezen. Het is een toegestaan hulpmiddel dus als er bij jullie op gecontroleerd wordt en bij andere scholen niet is dat toch oneerlijk?quote:
In principe is het verboden heb ik op nieuwssites gelezen dus dat zou inderdaad niet eerlijk zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:10 schreef wieditleestisslim het volgende:
[..]
Jij zegt iets over gecontroleerde rekenmachines, en zoommath wat het ook moge wezen. Het is een toegestaan hulpmiddel dus als er bij jullie op gecontroleerd wordt en bij andere scholen niet is dat toch oneerlijk?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:10 schreef lazypenguin het volgende:
OH LOL GEMAAKTE EXAMENS
ik zie het voor me, vmbo'er die met een enorme pak bladen het raam uitklimt![]()
![]()
![]()
Edit hem even in paint als een baasquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:14 schreef Majorthom het volgende:
[..]
Alleen nog een pak blaadjes erbij photoshoppen en het is perfect
Ik schrok me toch ff rot. Zit zelf in Almere op school ( Niet op BHC godzijdank. Rare dingen daarover gehoord. )quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:59 schreef HuisbaasBob het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-school-almere.html
Wat is hier lol aan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:59 schreef HuisbaasBob het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-school-almere.html
Ze waren al gemaakt hequote:Op woensdag 14 mei 2014 19:05 schreef lazypenguin het volgende:
[..]
dat is echt dom, als je het dan kan nakken, kun je beter foto's maken zodat ze niet weten dat het weg is
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:14 schreef Majorthom het volgende:
[..]
Alleen nog een pak blaadjes erbij photoshoppen en het is perfect
oh godver dan het ik er vandaag heel veel aan gehad, twee herleidsommen bij wiskunde A die ik allebei niet snaptequote:Op woensdag 14 mei 2014 19:13 schreef lazypenguin het volgende:
ja en ik had er nog naar gezocht, het is best wel een zieke app
je kunt ermee integreren primitiveren vergelijkingen oplossen herleiden allemaal met stappen, ik snap wel dat het niet mag
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:25 schreef wieditleestisslim het volgende:
[..]
Beter dan de mijne
[ afbeelding ]
Niet dat mijne pro bedoeld was
Hoe bedoel je? dat op z'n shirt ofzo?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:29 schreef Ponjaard het volgende:
Kut, als je op die originele afbeelding klikt zie je nog de racistische website waar ie vandaan komt.![]()
![]()
De eerste keer dat ik hem postte.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:30 schreef wieditleestisslim het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? dat op z'n shirt ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |