Smoezelig ja, ik kon het woord niet ff niet vinden. Wat dat betreft passen ze goed bij elkaar. Hij is net zo viesquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:55 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Zelfs als ze onder de douche vandaan komt ziet ze er nog heel smoezelig uit.
De streamers zien dat gewoon niet goed. Die beelden waarop ze zuipen zijn van eerdere dagen en er tussen gemonteerd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:56 schreef Chanel5 het volgende:
Het lijkt alsof we alle dagen drinken.............
Het verschil van de kleding wordt weggemonteerdquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De streamers zien dat gewoon niet goed. Die beelden waarop ze zuipen zijn van eerdere dagen en er tussen gemonteerd.
Vandaar dat Ruud altijd dezelfde trui aan heeft.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De streamers zien dat gewoon niet goed. Die beelden waarop ze zuipen zijn van eerdere dagen en er tussen gemonteerd.
Ze krijgen achter opdracht welke kleding ze moeten dragen zodat de beelden naadloos in elkaar overlopenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:59 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Het verschil van de kleding wordt weggemonteerd![]()
jip de stylist heeft achter rekken vol met rode ruud broeken hangenquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze krijgen achter opdracht welke kleding ze moeten dragen zodat de beelden naadloos in elkaar overlopen
En grijze joggingbroeken niet te vergeten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:02 schreef danilel het volgende:
[..]
jip de stylist heeft achter rekken vol met rode ruud broeken hangen
En zijn 23 is eigenlijk maar 3cmquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Vandaar dat Ruud altijd dezelfde trui aan heeft.
Dat meen je niet. Haha dan heeft die Marcel straks maar 3 stemmen ofzoquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:09 schreef johnnyvang het volgende:
Robin en Lot willen Marije erin houden.
Ze vinden Marcel een beetje overdreven, en alleen zijn de grapjes van hem goed.
huh? dan geven ze hem en ons wel een heel andere indrukquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:09 schreef johnnyvang het volgende:
Zeiden ze net speels toen de stream overging van lau en vanes naar hunquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:10 schreef Ransjih het volgende:
[..]
huh? dan geven ze hem en ons wel een heel andere indruk
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
52 x in een jaar naar de kapper? Dan ben je niet goed in je hoofd als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:12 schreef johnnyvang het volgende:
Vanes ging standard elke vrijdag naar de kapper.
Maar nu hier in die vieze loods ............................................ ( haar woorden )
Eerst nog even zijn kleding jatten en daarna mag hij weg.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:09 schreef johnnyvang het volgende:
die wisselt sowieso niet veel van kleding.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Vandaar dat Ruud altijd dezelfde trui aan heeft.
Jawelquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
Whût? Nenenene dat spook blijft niet...![]()
[ afbeelding ]
Aan die tyfus kop te zien, altijd op een dag dat de kapper dicht was zekerquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
52 x in een jaar naar de kapper? Dan ben je niet goed in je hoofd als je het mij vraagt.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:02 schreef danilel het volgende:
[..]
jip de stylist heeft achter rekken vol met rode ruud broeken hangen
Haha. Toen ging ze maar naar de slijter.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Aan die tyfus kop te zien, altijd op een dag dat de kapper dicht was zeker
Misschien had de slijter wel een kapsalon achter in de zaak?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha. Toen ging ze maar naar de slijter.
Dennis wil ook wel eens een verzorgd kapsel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:14 schreef Maria44 het volgende:
Vanes vindt hem wel lief en hij heeft humor..
En er mag best el wat aan uiterlijke verzorging gedaan worden.
Dennis vindt dat ook.
Jep een vileda kapselquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dennis wil ook wel eens een verzorgd kapsel.
Gratis knipbeurt bij 5 flessen wijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Misschien had de slijter wel een kapsalon achter in de zaak?
Dan zat ze 3 x in de week bij de kapperquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gratis knipbeurt bij 5 flessen wijn.
ze doet me denken aan een ratjequote:Op woensdag 14 mei 2014 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha. Toen ging ze maar naar de slijter.
Mij aan een soort hondje..hmm?quote:
Nou ze is zich erg aan het inlikken zeg dat ranzige wijfquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:42 schreef Day het volgende:
Oh, Billy heeft weer alles wat Marcel ook heeft.
Iedereen doet dat daarquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:19 schreef Chanel5 het volgende:
Niet met de vork in de pan zegt Vanes tegen Lau, 3 tellen geleden deed ze het zelf
Ik heb nog niemand een bonnetje zien schrijven. Ik las hier dat er wel weer een mail van de belasting/boekhouder was.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:18 schreef Hunter het volgende:
Wat ik me zit te vragen na het verlies van 1000 euro belastingaftrek vorige maand. Schrijft Vanas nu wél bonnetjes (vacatures)?
Cutequote:Op woensdag 14 mei 2014 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
waarschijnlijk bij de verkeerdequote:Op woensdag 14 mei 2014 18:19 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Nou ze is zich erg aan het inlikken zeg dat ranzige wijf
quote:
Aha, thanks.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:20 schreef Maria44 het volgende:
[..]
[..]
Vileda zeemgaat ie mooi glanzen he?
En iedere pikt het en geeft haar een positieve stemquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:21 schreef Chanel5 het volgende:
Commandeer je hondje Vanes en blaf zelf!!
Nee; niet gezien, ze pakt het geld gewoon aan en stopt het in haar kontzak. Later op de avond mss in de kluis, maar geen bonnetjesquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:18 schreef Hunter het volgende:
Wat ik me zit te vragen na het verlies van 1000 euro belastingaftrek vorige maand. Schrijft Vanas nu wél bonnetjes (vacatures)?
Ik begrijp er nog steeds helemaal niks van.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En iedere pikt het en geeft haar een positieve stem
Jij niet alleen, dat ook niemand door heeft hoeveel er gerookt en gezopen wordt van het 'zakgeld' en dat er dan ook nog genoeg overblijft om kleren te kopen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik begrijp er nog steeds helemaal niks van.
Helemaal mee eens nog nooit zo een vieszak gezien volgens mij stinkt ze ook nog eensquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik vind ook werkelijk alles goor aan die Bill, haar kop, haar handen![]()
Dat komt omdat John de Mol allerlei dingen verstopt heeft op het terrein. Overal liggen flessen wijn en wodka. Ook zijn er tientallen paren splinternieuwe sportschoenen, jassen, broeken en truien begraven op het terrein.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij niet alleen, dat ook niemand door heeft hoeveel er gerookt en gezopen wordt van het 'zakgeld' en dat er dan ook nog genoeg overblijft om kleren te kopen.
Hoe ze het doet is mijn een raadsel.
i knowquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:28 schreef danilel het volgende:
[..]
i knowheb m al in premiere gezien
![]()
jammer dat lot er weer es doorheen kwekt
O, zeg dat dan eerder, zit het me al maanden af te vragenquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat komt omdat John de Mol allerlei dingen verstopt heeft op het terrein. Overal liggen flessen wijn en wodka. Ook zijn er tientallen paren splinternieuwe sportschoenen, jassen, broeken en truien begraven op het terrein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |