quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Lr een erg mooi meisje is
Klopt inderdaad. al is het een te verwaarlozen verschil. Het geeft ons tenminste de mogelijkheid ons geestelijk boven het andere gespuis in deze SC te zetten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neebijdehandje. Ik ben oud, niet dement
![]()
Ik kan mij herinneren dat je (vorige maand?) jarig was. En ik ben in december jarig.
Ik kan ook niemand vertrouwen. Conchita Wurst valt in het niets bij mijn haarquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Lr een erg mooi meisje is
Ik vind t prachtig als je dat doet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. al is het een te verwaarlozen verschil. Het geeft ons tenminste de mogelijkheid ons geestelijk boven het andere gespuis in deze SC te zetten.
Straks maar weer wat posts in glitterplaatjes veranderen.
[..]
Ik kan ook niemand vertrouwen.
hoe wil je dat huis betalen?quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan ook niemand vertrouwen. Conchita Wurst valt in het niets bij mijn haar![]()
Als het me zou lukken zouden m'n ouders wel willen helpen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoe wil je dat huis betalen?
Momenteel ook halflang haar eigenlijkquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Baardhaar neem ik aan?
[ afbeelding ]
Krullen ftwquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Momenteel ook halflang haar eigenlijkWel krullend overigens.
wajooquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:54 schreef Dven het volgende:
[..]
En wonen met dit uitzicht went ook wel gemakkelijk
[ afbeelding ]
Ik wil steil haarquote:
Maar krullen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil steil haarIk ben knapper met steil haar
Klinkt geweldigquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar krullen.Zo mooi, dat volume. Ik heb steil, dik haar dat heel erg gaat hangen als het lang is.
Nicequote:Op woensdag 14 mei 2014 15:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het me zou lukken zouden m'n ouders wel willen helpen.
Ik heb het nu schouderlengte en in laagjes. Dan zit er ineens slag in omdat het niet zo zwaar is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Klinkt geweldig![]()
Maar wat bedoel je met lang? Over de schouder al of langer?
Kom kroelen dan.quote:
Kan het niet uitgedund worden ofzo? #justboytalkinggirlystuffquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het nu schouderlengte en in laagjes. Dan zit er ineens slag in omdat het niet zo zwaar is.Maar hoe langer de lagen (of als het één lengte is), hoe meer het gaat hangen.
Krullen zijn zo irritant in onderhoud en verzorgingquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het nu schouderlengte en in laagjes. Dan zit er ineens slag in omdat het niet zo zwaar is.Maar hoe langer de lagen (of als het één lengte is), hoe meer het gaat hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |