quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd leuk. Zeker als de hele discussie gestart wordt.
Succes daarmee danquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Werk zelf was wel prima, heb er nog wat vrienden, het was die kutwond die het tegen liet vallen, deze keer moet ik me daar over heen zetten
Goed, goed. Misschien wel verhuizen naar Varna. Mooie aanbieding gekregen. Maar wil deze stad eigenlijk niet verlatenquote:
Je blijkt ongemerkt 25 jaar oud te zijn geworden? Vervelende dingen zijn dat.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je bent nog jonger ook bedenk ik mij net
Sorry hoorquote:
oh lekker danquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Altijd.
Maar ik kan pas in september verhuizen. Eerder mag ik niet zo'n woning betrekken van de woningbouwvereniging.
Als ik in je zit voel je je weer jong, geen zorgen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je blijkt ongemerkt 25 jaar oud te zijn geworden? Vervelende dingen zijn dat.
[..]
Sorry hoor. Wel een herkenbaar gevoel overigens.
thanks, jij ookquote:
Varnaquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed, goed. Misschien wel verhuizen naar Varna. Mooie aanbieding gekregen. Maar wil deze stad eigenlijk niet verlaten
Ja, beetje jammer. Ik was liever al verhuisd voordat de studie begon. Nu heb ik zat tijd om te klussen, in te richten en te settelen.quote:
Haha, laten we dit nou maar in één topic houden. Ik heb inmiddels de Petrus > Jezus kaart gespeeld.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik in je zit voel je je weer jong, geen zorgen.
Stad aan de kust. Kan ik lekker het hele jaar duikenquote:
Vet manquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Stad aan de kust. Kan ik lekker het hele jaar duiken
Jij bent de MOD dus ik zal naar je pijpenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha, laten we dit nou maar in één topic houden. Ik heb inmiddels de Petrus > Jezus kaart gespeeld.
Nu heb je iig nog wat tijd om wat meer te sparen. Kan ook handig zijn, natuurlijkquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer. Ik was liever al verhuisd voordat de studie begon. Nu heb ik zat tijd om te klussen, in te richten en te settelen.
Neequote:Op woensdag 14 mei 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je blijkt ongemerkt 25 jaar oud te zijn geworden? Vervelende dingen zijn dat.
[..]
Sorry hoor. Wel een herkenbaar gevoel overigens.
Ja. Maar geen bergen, studenten en backpackersquote:
En geen lekkere chickiesquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja. Maar geen bergen, studenten en backpackers
Als ik werk zou hebben wel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu heb je iig nog wat tijd om wat meer te sparen. Kan ook handig zijn, natuurlijk
Dat dan weer wel. Zeker in de zomer wanneer de stad twee keer zo vol is met jonge meisjes die wat centjes willen verdienen door aan de kust te werkenquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Zeker in de zomer wanneer de stad twee keer zo vol is met jonge meisjes die wat centjes willen verdienen door aan de kust te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |