quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:06 schreef Fok-it het volgende:
Oke doe eerst maar dat formulier ding feer en laat maar weten wat je van mij nodig hebt
Ja, is goed. Maar doe ik waarschijnlijk morgen, want mam is net de deur uit en ik weet niet waar ze verzekerd is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:06 schreef Crack_ het volgende:
Fera, zoek eerst dat formuliertje maar op en dan zeg je tegen Foksie wat je nodig hebt en dan is het klaar.. Dan word je na aantal dagen (weken?) gebeld (of iets) met dat het goed is of juist niet
Maar krijg ik het geld terug of wordt er gewoon nieuwe beats gestuurd?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:06 schreef Crack_ het volgende:
Fera, zoek eerst dat formuliertje maar op en dan zeg je tegen Foksie wat je nodig hebt en dan is het klaar.. Dan word je na aantal dagen (weken?) gebeld (of iets) met dat het goed is of juist niet
Ik denk geld terugquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar krijg ik het geld terug of wordt er gewoon nieuwe beats gestuurd?
Neequote:Op woensdag 14 mei 2014 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk geld terug. Tchock kreeg geld iig.. maar dat ging ook over een riem. Misschien sturen ze jou wel nieuwe beats omdat er daarvan één duidelijke soort is. Maar dat weet ik eigenlijk ook niet. Hoezo, voorkeur?
Op de factuur staat gewoon welke hij had gekocht?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk geld terug. Tchock kreeg geld iig.. maar dat ging ook over een riem. Misschien sturen ze jou wel nieuwe beats omdat er daarvan één duidelijke soort is. Maar dat weet ik eigenlijk ook niet. Hoezo, voorkeur?
Lijkt me wel anders heb je bijzonder weinig aan een factuurquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Op de factuur staat gewoon welke hij had gekocht?
Wat is M&Squote:Op woensdag 14 mei 2014 19:11 schreef Crack_ het volgende:
Was gisteren bij M&S en heb allemaal overdreven dure dingen gekocht. Chips voor 2 euro per zak enzo. Maar wel asperge/kaas/truffel en garnaal/limoen smaak?! Maarja, kocht ook bonbons
. Waren afgeprijsd van 14 euro naar 4,50 want bijna over datum
Ja, weet ik 't. Het ging me om de truffelsquote:
en duur. Chipszak 2 euro, damnquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Marks & Spencer, zo'n winkel uit Engeland met allemaal nice spul
Garnaal.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:11 schreef Crack_ het volgende:
Was gisteren bij M&S en heb allemaal overdreven dure dingen gekocht. Chips voor 2 euro per zak enzo. Maar wel asperge/kaas/truffel en garnaal/limoen smaak?! Maarja, kocht ook bonbons
. Waren afgeprijsd van 14 euro naar 4,50 want bijna over datum
Zou je ook stinkende urine krijgen van asperge-chips?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, weet ik 't. Het ging me om de truffels.
Kocht ook een keertje chips met brie & cranberry smaak.. Ik proefde er niks van![]()
Ja maar wel super mega exclusive. Maarja.. dit doe ik maar niet te vaak. Ook flesje cider gekocht en bagelsquote:
Chipsquote:
Geen idee, zal eens ruiken oke.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je ook stinkende urine krijgen van asperge-chips?
Oh, whyquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:15 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb laatste tijd niet veel meer met chips eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |