Inderdaad, en dan kun je wel geforceerd bij elkaar blijven maar dat heeft dan ook weinig zin. Bovendien ben je op je 50ste misschien nog maar net op de helft van je levenquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:38 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Tja ik zeg wel eens mensen veranderen constant, soms veranderen beiden zoveel dan passen ze niet meer bij elkaar
Zeker als je ziet hoe de gemiddelde 50-jarge huismoeder eruit ziet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is eigenlijk best logisch dat mensen na 30 jaar uit elkaar groeien.
Duidelijk. Het is niet zijn schuld.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:38 schreef --a-- het volgende:
niets is zijn schuld en alles ligt aan mij of de kinderen
Ik ga me er maar vast op voorbereiden dat ik over 10 jaar alleen nog maar mag wandelenquote:
Achter de geraniums, dat is onze nabije toekomst.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga me er maar vast op voorbereiden dat ik over 10 jaar alleen nog maar mag wandelen
Maar neen meid, wandelen is voor 80+quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga me er maar vast op voorbereiden dat ik over 10 jaar alleen nog maar mag wandelen
Een ouder, ik???quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Achter de geraniums, dat is onze nabije toekomst.
En dat alleen maar omdat tieners ons als potentiële ouders zien ofzo...
Hoewel je op feestjes best goed kunt wandelen...quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar neen meid, wandelen is voor 80+
Ja dat wel. Mja verder is het ook questie van smaak hè. Voor sommigen is feesten echt boem boem boem op het podium en voor anderen kan een gezellig dinertje thuis met wat muziek ook feesten betekenen. "Lol hebben" is een breed begrip. Oh ja er zijn zelfs mensen die uitgaan en een hele avond niet dansen en als ze thuis komen zeggen ze "ik heb echt lol gehad"quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoewel je op feestjes best goed kunt wandelen...
Ik maak me er ook wel eens schuldig aanquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja dat wel. Mja verder is het ook questie van smaak hè. Voor sommigen is feesten echt boem boem boem op het podium en voor anderen kan een gezellig dinertje thuis met wat muziek ook feesten betekenen. Lol hebben is een breed begrip. Oh ja er zijn zelfs mensen die uitgaan en een hele avond niet dansen en als ze thuis komen zeggen ze "ik heb echt lol gehad"
Ik geloof niet dat jij in je recht staat om iemand taalkundig gezien te verbeteren.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:44 schreef mokkiemok het volgende:
ik zou beginnen met enige ipv enigste
verder
heb je jou gevoelens al aan hem kenbaar gemaakt?
en zoals hierboven
toon interesse
Nou, om eerlijk te zijn, mijn ex hield ook van hardcore en dan het liefste zo hard mogelijk en iedere avond, ikzelf ben absoluut geen hardcore liefhebber en ik werd er ook stapelgek van als hij geen koptelefoon gebruikte.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:06 schreef Lilliesleaf het volgende:
Het eerste gevoel wat ik kreeg bij het lezen van de post is dat de extreme vorm van constant met koptelefoon opzitten en niks willen doen een manier is waarop TS' man zich afsluit van zijn wereld thuis, en dan waarschijnlijk grotendeels van zijn vrouw.
Wel eens gedacht dat hij zich opgesloten voelt in het huis? Heeft hij een hobby, namelijk muziek, vertel jij hem dat je het niet wil horen en dat hij maar een koptelefoon op moet.
Ook wat TS vraagt aan FOK: Wat moet ik doen zodat hij weer 'normaal' gaat doen tegen mij? Daar komt de vraag op neer.. Misschien moet je je meer afvragen wat jij kan doen voor jouw man zodat hij zich thuis en geliefd voelt.
Al is dat anders dan een uurtje of 1,5 per dag muziek op een andere kamer lekker hard (niet zo hard mogelijk) en dat jij dan zoiets hebt van: goed, ik laat hem nu gewoon even, zolang hij daarna maar wat rustiger doet zodat ik m'n film kan kijken. Dát is gezond.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou, om eerlijk te zijn, mijn ex hield ook van hardcore en dan het liefste zo hard mogelijk en iedere avond, ikzelf ben absoluut geen hardcore liefhebber en ik werd er ook stapelgek van als hij geen koptelefoon gebruikte.
Je (tenminste ik) kon dan namelijk geen tv kijken, boek lezen, gesprekken met andere houden enz.
Natuurlijk is het geven en nemen, maar als het irritaties gaat opwekken is het ook niet goed.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:16 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Al is dat anders dan een uurtje of 1,5 per dag muziek op een andere kamer lekker hard (niet zo hard mogelijk) en dat jij dan zoiets hebt van: goed, ik laat hem nu gewoon even, zolang hij daarna maar wat rustiger doet zodat ik m'n film kan kijken. Dát is gezond.
Ik heb bij TS het gevoel dat het is: géén muziek zonder koptelefoon en ik wil er absoluut geen last van hebben.
Huwelijk is toch een beetje geven en nemen lijkt me dan...
zeggen ze allemaal...quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:02 schreef --a-- het volgende:
Hij gaat echt naar deze feesten hoor.
En nee drugs gebruikt hij niet.
Hij mag wel muziek luisteren maar het is het enige waar hij zich mee bezig houd al zo'n 2 jaar.
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:49 schreef --a-- het volgende:
Hij houd van trance/hardstyle en soms hardcore.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:02 schreef road_runner1990 het volgende:
[..]
zeggen ze allemaal...
intussen snuift ie echt wel een paar lijnen coke weg of een paar XTC pilletjes in de mik
dat gebeurt nou eenmaal bij die party's...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |